Ga naar het forum
Runner Runner 1 out...

Meldingen
Alles wissen

Runner Runner 1 outer

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
459 Weergaven
Sjors777

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($10.13)
BB ($6.96)
UTG ($10.98)
Hero ($10.47)
BTN ($3.60)

Dealt to Hero 7♦ 7♠

UTG raises to $0.40, Hero calls $0.40, fold, fold, fold

FLOP ($0.95) 9♦ A♥ A♦

UTG checks, Hero bets $0.50, UTG raises to $1, Hero calls $0.50

TURN ($2.95) 9♦ A♥ A♦ 7♥

UTG bets $1.50, Hero calls $1.50

RIVER ($5.95) 9♦ A♥ A♦ 7♥ 7♣

UTG bets $8.08 (AI), Hero calls $7.57 (AI)

UTG shows 9♣ A♣
(Pre 46%, Flop 99.9%, Turn 97.7%)

Hero shows 7♦ 7♠
(Pre 54%, Flop 0.1%, Turn 2.3%)

Hero wins $20.14

:D

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Timmaywin

Nice! I guess... wel lief dat hij zo klein bet :D

Wat was de reden dat je de flop bette?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Waarom zou ie flop niet betten?

Ik zou hier zelf naar een raise op de turn neigen, maar dat zeg ik als FL speler geen idee of dat in NL goede move zou zijn.

Beantwoorden
Citeren
Timmaywin

Nou, het is speler (villain) afhankelijk natuurlijk. Maar aangezien hij de pre-flop agressor is zou ik de flop eerder behind checken voor potcontrol om een gratis turn te zien. Fijn dat die 7 op de turn komt natuurlijk, zodat de semi-bluf hit, maar wat zou je doen als de turn geen 7 was dan?

Beantwoorden
Citeren
2real4u

lol poker :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
Nou, het is speler (villain) afhankelijk natuurlijk. Maar aangezien hij de pre-flop agressor is zou ik de flop eerder behind checken voor potcontrol om een gratis turn te zien. Fijn dat die 7 op de turn komt natuurlijk, zodat de semi-bluf hit, maar wat zou je doen als de turn geen 7 was dan?

Was geen semi bluff, ik heb namelijk amper outs. Het geval is dat villains op nl10 super faced up spelen en dus elke non aas hier gewoon folden. Ik moet wel een beetje protecten, als de T of R een boradway zou zijn lig ik vaak al achter op zijn anny 2 range.
Als hij callt op de flop heeft hij vaak een sterke hand hier. Ik verwacht op de T dan ook het ok vrijwel elke river erin te krijgen. Zijn line komt gewoon nutty fishy over en in zijn utg range zitten nou eenmaal veel azen.
Er is geen reden om de T te raisen aangezien hij dan nog wel eens zou kunnen twijfelen of zijn At wel goed is hier. Als ik zijn t bet call en hij de river bet (hoe groot ook) is hij comitted.

vandaar

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Ik moet wel een beetje protecten, als de T of R een boradway zou zijn lig ik vaak al achter op zijn anny 2 range.
...in zijn utg range zitten nou eenmaal veel azen.

Wat doet die 'any 2 range' hier in je redenatie? Het moet wel een megafish zijn wil hij hier any 2 cards UTG openen. En vervolgens zeg je dat er veel Azen in zijn range zitten vanuit UTG. Bij een any 2 range zitten er meer non-Aas handen in z'n range dan Azen. :P

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

anny 2 in de zin van wijde range dus zeg 15% utg. (dit zijn vrijwel alle broadway-combo's) Dan bevat 2/5e van zijn combo's een aas.
in die zin dus :)

Beantwoorden
Citeren