positie 26 : 7.5k stack ( break now )
Oorspronkelijk gepost door TimPS
Geen cashje kunnen maken?
nee
mijn shove was ni echt goed. Shove 99 van late position werd gecalt door QKo flopt zijn Q jammer genoeg
Hoe diep was je stack nog? Want 99 is een heel gemakkelijke shove in late positie, zelfs met een redelijke stack (12 BB).
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Hoe diep was je stack nog? Want 99 is een heel gemakkelijke shove in late positie, zelfs met een redelijke stack (12 BB).
5k stack met blinds van 200
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
25bb openshoven? is nergens voor nodig idd
idd geen goeie shove kon nog ruim blinds betalen. Terug een fout waarvan ik leer. Spijtig dat ik ze eerst moet maken.
Je moet het maar zo zien als je de fouten niet maakt leer je er ook niks van he. Ik probeer het nu positief te brengen maar ik vrees dat dit niet over gaat komen.
Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
25bb callen op een openshove in late positie is anders ook best wel interessant![]()
Vooral als je aces of kings hebt
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
25bb callen op een openshove in late positie is anders ook best wel interessant![]()
Vooral als je aces of kings hebt
![]()
KQo is toch ook goed, je kan er straten me bouwen, en tegen elk pocket paartje tot JJ heb je 46%.
Plus het feit dat in online toernooien ALTIJD de underdog hand wint, is dit duidelijk een snapcall van de KQo dan toch.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Je moet het maar zo zien als je de fouten niet maakt leer je er ook niks van he. Ik probeer het nu positief te brengen maar ik vrees dat dit niet over gaat komen.
Inderdaad , beter uit mijn fouten leren dan ze blijven maken. Het was een slechte timing voor ze te shoven. Gisteren nog sit and go gedaan mooi 2de geworden. Mijn A5s ook mooi geshoved en call gekregen door AKo en toch mijn 3 of kind gehit. Met resultaat een heel gezeik over mijn hoofd van die kerel die verloor.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Je moet het maar zo zien als je de fouten niet maakt leer je er ook niks van he
Interessante redenering...Maar is het ook niet zo dat als je die fouten niet maakt, je er ook niet van hoeft te leren
edit: Dit is helemaal offtopic en heeft niets met de hand op zich te maken.
Enkel met wat pcbeem zei
Heb je gelijk in, maar hij heeft hem gemaakt en er van geleerd en dat is het belangrijkste, niet mij kromme redenering die ik 's morgens in elkaar zette terwijl ik denk ik nog niet helemaal wakker was :facepalm:.