Ga naar het forum
Schaaktoernooi numm...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Schaaktoernooi nummer 2: win coaching van DeKuip!

218 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
6,791 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door zazizo
Ja.

Oh pardon, nu vergat ik het zelf weer. Ben je er nu misschien? Ik heb nu even mijn skype open.

zazizo Topicstarter
zazizo
Oldschool Grinder

Ik zie je nooit online Pecunia.
Bang? :D

Tja, ik ben zelden online op skype eigenlijk omdat het meestal toch pointless is. En dan is er altijd zo'n gesprek van al die videogasten en judges en zo, die lopen maar door te ouwehoeren zodat je steeds meldingen van nieuwe berichten krijgt als je skype minimaliseert. :D :facepalm:

Je kunt ook wat dagdelen noemen waarop je kunt, dan check ik tegen die tijd wel of je dan online bent.

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RealPecunia

Tja, ik ben zelden online op skype eigenlijk omdat het meestal toch pointless is. En dan is er altijd zo'n gesprek van al die videogasten en judges en zo, die lopen maar door te ouwehoeren zodat je steeds meldingen van nieuwe berichten krijgt als je skype minimaliseert. :D :facepalm:

Type in dat kanaal /alertsoff en je zult nooit meer lastig gevallen worden door die nieuwe meldingen ;)

zazizo Topicstarter
zazizo
Oldschool Grinder

Ik ben gewoonlijk smiddags en savonds wel online.

wauss
PokerStrategist

lange tijd op jonge leeftijd hoog gespeeld ben benieuwd of ik er nog wat van kan :D

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door wauss
lange tijd op jonge leeftijd hoog gespeeld ben benieuwd of ik er nog wat van kan :D

Interesting! Wanneer en wat heb je zoal gespeeld dan, en op wat voor niveau? (ja, ik ben ook schaakfanaat ;))

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Interesting! Wanneer en wat heb je zoal gespeeld dan, en op wat voor niveau? (ja, ik ben ook schaakfanaat ;))

Als je nou ook nog kon schaken:D

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Als je nou ook nog kon schaken:D

Ga jij nou maar primalarge eten.

wauss
PokerStrategist

haha is al lang geleden hoor. top provinciaal en onder/middel nederlands niveau. maar dan spreken we al over basisschool/begin middelbareschool tijden :D 6-7 jaar terug inmiddels. weet eigelijk nieteens waarom ik ermee gestopt ben :facepalm:

En had je een rating?

wauss
PokerStrategist

ik zou het nieteens meer weten. volgens mij niet ik ga wel is even aan me vader vragen die weet t vast wel :D

wauss
PokerStrategist

volgens me vader was die er wel. tijdje gezocht maar ik kan niks vinden.

wanneer komt er hier weer een toernooitje?
is er een lijst van het vorige toernooi met hoe hoog iedereen is gekomen?

Oorspronkelijk gepost door wauss
volgens me vader was die er wel. tijdje gezocht maar ik kan niks vinden.

wanneer komt er hier weer een toernooitje?
is er een lijst van het vorige toernooi met hoe hoog iedereen is gekomen?

Het vorige toernooitje is nog... bezig. Maar ik betwijfel of het nog afgerond gaat worden eigenlijk want er is heel weinig activiteit in deze thread de laatste tijd.

Arjon
Oldschool Grinder

Ja komaan mensen, even die laatste matches afwerken! Zoveel zijn het er niet!

Ik heb al een partij gespeeld maar ik zie jullie nooit op skype als jullie van maandag tot donderdag in de avond online spelen wil ik schaken:D

Steambull
Legacy Member

ik wil ook wel meedoen! en ben actief online, dus ik zal niet voor vertraging zorgen! Of moet ik op het volgende toernooitje wachten? :S

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Steambull
ik wil ook wel meedoen! en ben actief online, dus ik zal niet voor vertraging zorgen! Of moet ik op het volgende toernooitje wachten? :S

Imo kan het wel hoor! Zazizo, hoe staat het ervoor? Zou je de boel nog eens wakker willen schudden aub? :D

zazizo Topicstarter
zazizo
Oldschool Grinder

Ik wil het nog even aankijken of het toernooi nog weer op gang komt.
Halverwege nieuwe spelers toelaten is een beetje lullig.

zazizo Topicstarter
zazizo
Oldschool Grinder

Als iemand zomaar een potje wil schaken, spreek me dan aan op skaip.
BWOOHAHAHAAA is mijn naam daar.