Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] slow dance

46 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
2,204 Weergaven
boschman123

ik wil een dansfeest organiseren.. met een langzaam ritme..deep soul..drie kwartier ofzo per nummer..mag gerust weekendje duren..

suggesties voor datum, entree en aantal dansers?

zit zelf te denken over entree van 200 met een nog een fooi voor de muzikanten.. 18 tot 30 dansers? grote prijzenbekers, misschien wel alleen beste drie dansers..

12:00 uur beginnen tot 22:00 (?) en dan volgende dag tot het afgelopen is?
lekker eten en drinken..winnaar betaald voer? evt vrijdags al beginnen..

ergens eind juli, augustus? mooi weer..BBQ.. biertje..
en geen gezeur over "ik ben dan op vakantie"

B.

45 reacties
marcelhermus

ik persoonlijk ben altijd geinteresseerd in dansfeestjes.

alleen persoonlijk vind ik 200 iets aan de gortige kant. ik speel namelijk de sunday million ook niet.
wat wel reeel is weet ik ook niet precies. misschien krik ik mijn live bankroll komend weekend wel op :D

maar voor mij zit de limiet wel ergens tussen de 50/100.

anybody else opinions.

boschman123 Topicstarter
boschman123

hmm ik krijg meer klachten over de entree...zijn er suggesties voor een ander bedrag?

en wat zijn jullie suggesties voor een datum?

alles is onderhandelbaar, wat ik wel wil is een heel deep gebeuren dat het hele weekend kan duren..

Hey Bosch,

Cool plan, je kan ook een 3-tal verschillende dansen houden over die drie dagen. Als je per dans 50€ vraagt, dan kunnen mensen ook kijken of ze 1,2 of 3 dansen willen doen en daarnaast kunnen ze hun budget zelf aanpassen aan het aantal dansen. Data heb ik geen idee van, maar meedansen wil ik wel :D :f_cool:

Qastorimon

Heb ook wel interesse. Vind 50€ een mooi bedrag.

boschman123 Topicstarter
boschman123

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

je kan ook een 3-tal verschillende dansen houden over die drie dagen. Als je per dans 50€ vraagt, dan kunnen mensen ook kijken of ze 1,2 of 3 dansen willen doen

+1
wat dachten jullie van een Nolimit..een FL en een HORSE of Omahadans?

dan moeten we wel afwijken van mijn slowdance.. :(

Oorspronkelijk gepost door boschman123

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

je kan ook een 3-tal verschillende dansen houden over die drie dagen. Als je per dans 50€ vraagt, dan kunnen mensen ook kijken of ze 1,2 of 3 dansen willen doen

+1
wat dachten jullie van een Nolimit..een FL en een HORSE of Omahadans?

dan moeten we wel afwijken van mijn slowdance.. :(

Valt wel mee denk ik Bosch, als je om 12:00 uur gaat beginnen en een dans kan duren tot 22:00 uur oid, kun je denk ik deep en slow dansen. Qua diciplines is één of twee NL dansen en een andere variant denk ik een leuk idee. Eigenlijk maakt me dat niet zo gek veel uit. Elke dans is leuk en het gaat op plaats 1 om de gezelligheid imo _grin:

Eurnt

Ik heb ook wel interesse om een NLdans mee te doen. en vind $50 ook een mooie entree. Hoor graag de exacte data tegen die tijd, ben namelijk wel rond die tijd op vakantie maar hoop wel aanwezig te kunnen zijn. Lijkt me hardstikke gezellig! :f_cool:

Overigens ben ik wel benieuwd hoe jullie dit willen doen met overnachten omdat jullie het een weekeind lang willen laten duren.

iamthedanger

200 lijkt me leuk en 100 ook :)

maar deep is altijd erg mooi, en doe ook de omaha dans dan imo!

elrio

Bu!tenlanders toegelaten? :D
Zou er nog even over moeten nadenken! De afstand speelt natuurlijk een grote rol :D

Groeten

dustje

wtf0ck highrollers, geen nl2 cashtables? :D

Ben ik nou zo dom of snap ik er niks van ?( ?( ?( ?( ?( ?(
Omaha dance WHUT NL dance WHUT

Hmm volgens mij begin ik het te snappen :O

Tja, om een of andere reden wordt pokeren hier altijd dansen genoemd :P Ik weet niet precies waarom, en hoe dat zo is ontstaan, maar moet er ook elke keer weer even bij nadenken :P

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Tja, om een of andere reden wordt pokeren hier altijd dansen genoemd :P Ik weet niet precies waarom, en hoe dat zo is ontstaan, maar moet er ook elke keer weer even bij nadenken :P

De grote boze overheid..

Ah, juist :)

Fredjen

Alles ok!

Marple08

Ja een paardendans en een dans helemaal naar Omaha lijken me wel leuk. Hyperdeepstack met levels van een uur fantastisch.

Zorg je wel voor fish? :P

Oorspronkelijk gepost door Marple08
Ja een paardendans en een dans helemaal naar Omaha lijken me wel leuk. Hyperdeepstack met levels van een uur fantastisch.

Lol! :f_cool:

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door Marple08

Als ik er ben is dat dan niet genoeg vis voor je :(?

Gamblewhitme

ik ben ook wel in voor een dansfeestje kan eventueel wel wat visjes meenemen die dansen ook leuk vinden ;)

ben wel afhankelijk van de datum want ga nog wel 2,5 week op vakantie,
maar ik zal het forum in de gaten houden:)

ps: waar ben je van plan het te houden en hoe wil je het kwa overnachtingen oplossen?