Als je een straightflush niet genoeg vindt, dan maken we er toch een gewoon royal flush van

Als je een straightflush niet genoeg vindt, dan maken we er toch een gewoon royal flush van

Gisteren in een knockout toernooitje.
all in pre..
Quads versus my royal flush hitting the 1 outer on the river
Oorspronkelijk gepost door likeit27
all in pre..
Quads versus my royal flush hitting the 1 outer on the river![]()
pics or it did not happen
Zeer mooie hand!
Aangezien ik dat nooit aanklik, is dat hoe een 'run it twice' scherm eruit ziet?
Nog een andere vraag: Speelt dat nou echt veel fijner met kaartkleuren of moest je daar eerst echt aan wennen? Ik probeer het soms maar vind de normale kaarten toch overzichtelijker (al speel ik meestal maar 4 tafels max)
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Oorspronkelijk gepost door likeit27
all in pre..
Quads versus my royal flush hitting the 1 outer on the river![]()
pics or it did not happen
![]()
Kan hem niet meer vinden,
Was een zoom-toernooi...
heb nog toernooigeschiedenis gevraagd..
Maar zie het ID nummer niet van het zoom spel..
Was volgens mij ook wat meer dagen geleden...
Iemand Enig idee of ik het nog ergens kan zien??
Had geloof ik a/q diamonds.
Tegen 7/7 ..
flop 7,j,7,
turn 10.
river k
Ik weet niet of jij je handgeschiedenis opslaat op je computer, want anders heb je het toernooiID nodig om je hand terug te vinden.
Als je het wel doet kun je handgeschiedenis terugvinden door naar opties te gaan in PokerStars client. Daarna 'Directe handgeschiedenis opties'. Dan moet het vinkje 'Mijn handgeschiedenis opslaan' aangevinkt zijn en bij voorkeur in het Engels zijn opgeslagen. Dan ga je naar de optie 'Map openen' en dan kun je daar je handen terug zien.
Denk eraan dat dit alleen werkt als je geen tracking-software, zoals HM2 of PT4 gebruikt. Al zou je in dat geval je handen in de betreffende software hebben terug gevonden.
Een andere mogelijkheid is om naar sharkscope.com te gaan en daar je nickname in te vullen. Dan kun daar het toernooiID vinden van het ZOOM-toernooi dat jij gespeeld hebt.
Niet opgeslagen,
En bij sharkscope moet je lid zijn...
Zie nu alleen mijn laatste 6 toernooitjes
Ik ben er zelf wel lid van en je kunt 5x per dag gratis zoeken.
Dus je kunt er zelf lid van worden of je hebt hulp van iemand anders nodig om de hand te vinden.