gewoon alles kapot spammen, maak mensen gek zodat ze toch maar even gaan kijke omdat jij zo zeurt. als ze dan kijke raakt een deel verslaafd
Heb inmiddels wel meerdere vrienden kunnen strikken, maar meeste sneuvelen tijdens de aanmeldingsprocedure of quiz, zo moelijk is het toch niet. Nu wel 1 die er doorheen is gekomen en inmiddels ookal wa punten heeft verzameld, toch zie ik nog een leeg TAF account, hoelang duurt het meestal?
Tijdens deze actie duurt het langer, je krijgt het pas op je TAF na juni dacht ik.
Vandaag heeft mijn 10e TAF zijn geld gekregen!
(Ik zie mijn bankroll al 3/4 groeien :D)
Het geld dat je krijgt als er één 15 SP haalt komt nog steeds gewoon op je tafaccount hoor.
Ik vraag me af wanneer de SP juist moeten behaald worden. Is het ok als dit nog de 29e gebeurd. Ik vind namelijk ergens dit terug
"StrategyPoints ( wordt 1 keer per week geupdated)"
Maar ik dacht dat dit iedere dag was?
Waarom wordt er vandaag bij één van de 10 TAF's die ik had, 1SP afgetrokken waardoor die nu nog maar 4SP heeft? Dit vind ik niet echt een leuke actie...
Als je weet dat ik 14 juni al 10 TAF's had zou ik het erg vinden als ik hierdoor $300 misloop. Ik hoop op een reactie...
Heb ook al een paar keer gehad dat er bij een doorverwezen vriend 1 puntje vanaf ging. Heeft me echter nooit in de problemen gebracht. Wanneer krijgen we de 300$ trouwens en wanneer is de loting?