Hier mijn stukje over de route naar mijn toernooi overwinning in de Big 16.50.
Het was 11 maart 2014 ongeveer 08.00 ik dacht ik stort wat geld op Pokerstars en ik ga weer serieus een toernooi grinden, toen zag ik dat alle toernooien een uur vervroegd waren!. Ik dacht, ik ga de big 16.50 maar eens spelen, zo gezegd, zo gedaan.
Mijn verwachting was niet al te groot ik had verwacht dat ik eigenlijk er snel uit lag omdat ik op dit moment al me voorbereidingen aan het maken ben om 3 maanden naar italie te gaan. Mijn hoofd vol met ideeen gedachtes wat ik allemaal moet hebben en nog moet doen.
Ik ging redelijk lekker binnen uur had ik al 16k aan chips verzameld.
Maar toen.!
Ik kreeg een Whatsapp berichtje van medeforum lid FLOPPIEKIJKEN om te gaan fitnessen. Ik zei ik ben met toernooitje bezig dus word moeilijk, hij zei wijs;" gewoon toernooi shippen ipv pijn lijden met mij bij de fitness".
Maar ik dacht bij mezelf ik ga gewoon fitnissen en laat het toernooi voor wat het is.
Ik heb toch het geniaalste idee van de dag verzonnen.
Ik heb een blackberry(ja ja ik weet het) me vorige telefoon was niet meer te redden. PRobleem daar kan geen Pokerstars op, ik had nog ergens een oude android telefoon waarmee ik wifi spot kon aanzetten helaas is het grafische gedeelte van de telefoon voor de oorlog dus daar kon gee PS op draaien.
Ik daar mijn simkaart in gestopt wifi aangezet, Ik heb bij mijn geliefde tablet pokerstars opgestart. Ik heb vervolgens me aangemeld bij me mobiele hotspot.
Ik ben heel vrolijk met me sportspullen en me tablet in de auto gestapt. Onderweg kreeg ik eigenlijk 1 hand en toen begon de pauze.
Eenmaal aangekomen bij de fitniss heb ik me tablet uitgezet, ben naar binnen gegaan waar FLOPPIEKIJKEN al flink zijn gespierde borstspieren aan het trainen was, heb vervolgens op zijn IPHONE pokerstars opgestart en we gingen lekker onze gespierde lichamen trainen voor komende zomer.
De hotrun
Na ongeveer een half uur tijdens het fitness kreeg ik KK QQ AA JJ waarmee ik alle had gedubbeld. Stand: was chipleader in het toernooi.
Eenmaal klaar met fitness heb ik me tablet weer aangesloten op me wifi hotspot en ben naar huis gereden.
Ik ben weer vertrouwd aan me computer gaan zitten op zolder. Niet wetend dat mijn moeder me ramen zou komen wassen(ik ben een echte man,als ik het zou doen dan zou het nog slechter zijn dan vantevore)
Ik weer me tablet aangemeld bij ps.
Meegeholpen met trapje vasthouden ene hand trapje andere hand me tablet.
Moest me moeder nog wegbrengen naar huis. Dus wederom weer alles aangesloten en even heen en weer gereden.
Maar ik was vergeten dat ik ook nog me derde ronde heads up moest doen dat begon om 4 uur ondertussen was ik aan de finaletafel. Stik zenuwachtig klamme handen vond het toch wel spannend.
Vervolgens de HU opgestart tegen AMSTERDAMCALLING, was daar niet echt heel goed tegen aan het spelen, wou beter presteren in de BIG, ik heb kansloos verloren 3-1 (congratz AMSTERDAMCALLING).
Het headsup gedeelte was voorbij toen ik ook headsup kwam te zitten in de Big, het was een Zwitser die op ze mobiel zat te spelen tijdens werktijd. Ik probeerde tevergeefs om een deal te regelen maar hij reageerde maar niet.
PAUZE, HEHE eindelijk reageert hij. ondertussen stond ik al 1.7 miljoen tegen zijn 1 miljoen, proberen moderators erbij te halen maar dat duurde 10 min! toen ze eenmaal er waren zat ik in een dip en had nog maar 900K over, ik bedankte de mod en ben gaan spelen.
De Laatste 2 handen
Krijg K10 ik minraise hij calt flop Ajq. Geweldige flop hij gaat allinn ik call hij a5. Geen gevaar op turn en river ik dubbel.
QQ in mijn handje: hij gaat allinn ik call insta. hij showt JJ geen gekke dingen dus ik win het toernooi.
vond je heel het verhaal 2654165419x niks maakt me niks uit moest het even kwijt om me sportieve rit richting me overwinning even te delen.
Greetz
Touches ♠_love: