Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n
Ik doe niet mee, geen tijd vandaag helaas.
Heb je dan op 31/05 meegedaan
Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n
Ik doe niet mee, geen tijd vandaag helaas.
Heb je dan op 31/05 meegedaan
Zeg eens eventjes, die reporterteams bestaan uit 9 man in totaal toch?
Als nu iedere week 2 man daaruit net ITM zou geraken(wat niet zo heel erg uitzonderlijk zou zijn imo), 10*20$= 200$
Gedeeld door 2 aangezien de helft daarvan slechts naar de pot gaat (als ik alles goed begrijp) is 100$, de 100$ tourney op stars zijn van heel hoog niveau, lijkt mij heel erg interessant te worden zo
Als 2 of 3 mensen goed cashen (60 tot 100$ zelfs al), kan er zelfs een Sunday Million Buy in inzitten
Die pot kan immens hoog oplopen, lijkt mij zo, zelf zonder heel grote cash
Aan het einde van de maand zal er dus een pot zijn die wordt verdeeld over een aantal teams. Hoeveel teams er in de prijzen zullen vallen zal ik aangeven, nadat bekend is hoeveel teams er in totaal mee zullen doen.
De prijs is een buy in voor een MTT!!
Let op!!! Stel er wordt door de backdeals $120 in de pot verzameld en de teams op plaats 1, 2 en 3 krijgen uitbetaald. Dan zal team 1 bijvoorbeeld $60 ontvangen, team 2 $40 en team 3 $20. Dit geldt wordt niet direct verdeeld onder de teamleden!!!
De teamcaptain van het winnende team dient dan een MTT te spelen met een buy-in die gelijk staat aan het gewonnen prijzengeld. In dit voorbeeld zal dit een MTT zijn met een buy in van $55, aangezien er geen MTT's zijn met een buy in van $60. De $5 die overblijft zal worden doorgeschoven naar de volgende editie tenzij de teamcaptain besluit om bijvoorbeeld zelf een klein beetje bij te leggen om een hogere buy in te spelen.
In onderling overleg samen met mij zal er een MTT worden uitgekozen waarin de teamcaptain zal spelen. De eventuele winst hiervan zal uiteraard wel worden verdeeld tussen de teamleden!!!
meerdere MTT's zullen dus gespeeld worden, ma ik zal men best doen om vandaag te pot te spekken
Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
of is die MTT enkel voor het winnende team?
ahja nu zie ik het, verschillende winnaars die die pot verdelen.. Nuja alles is een mooie extra natuurlijk he
Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
of is die MTT enkel voor het winnende team?ahja nu zie ik het, verschillende winnaars die die pot verdelen.. Nuja alles is een mooie extra natuurlijk he
![]()
nee elke reporter van elk team zal een toernooi elke maand spelen van de helft van het geld. dit kunnen dus idd erg mooie prijzen worden omdat ook de reporters de helft van hun winst in de team pot zullen doen.
Stel je voor, een teamkapitein kan WSOP main event sattelite winnen en zo naar de VS gaan en het main event spelen. Vervolgens wint hij het main event en word het geld verdeeld onder de teams
Oorspronkelijk gepost door louk
of is die MTT enkel voor het winnende team?ahja nu zie ik het, verschillende winnaars die die pot verdelen.. Nuja alles is een mooie extra natuurlijk he
![]()
nee elke reporter van elk team zal een toernooi elke maand spelen van de helft van het geld. dit kunnen dus idd erg mooie prijzen worden omdat ook de reporters de helft van hun winst in de team pot zullen doen.
er staat toch "de teamcaptain van het winnende team", dus niet de reporter?
Ik zal vanavond ook eens proberen die pot te spekken! Ik heb er alle vertrouwen in! Skype is ook geinstalleerd overigens: r.ronalds
Voordat het zover is eerst maar even de PS freeroll winnen ^^
tot vanavond! (ff eten)
er staat toch "de teamcaptain van het winnende team", dus niet de reporter?
De reporters zijn ook teamcaptain van hun eigen team.
Even tussendoor: de reporteams zullen elke week de helft van hun winsten in de team prijzenpot stoppen.
Tussen hoeveel teams dit verdeeld zal worden is nog niet besloten. Dit hangt o.a. af van de hoeveelheid teams en of er een beetje een leuke pot bij elkaar gespeeld wordt.
De teamcaptain van het winnende team (dit kan ook een reporterteam zijn) zal een MTT spelen met een buy in die gelijk staat aan het gewonnen prijzengeld.
Moch de teamcaptain een prijs winnen dan zal deze verdeeld worden tussen de teamleden.
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
er staat toch "de teamcaptain van het winnende team", dus niet de reporter?De reporters zijn ook teamcaptain van hun eigen team.
owja ik bedoelde "niet noodzakelijk de reporter", maar alles is ondertussen duidelijk.
ik hoor hier iedereen praten over en paar tientjes, maar mij likt toch het doel morgen rond half 6 in de ochtend een prijsvan zo rond de 20k te pakken.........
Daar ben ik me ook op aan het voorbereiden calimero! Morgen geen bussen dus geen school:D
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
ik hoor hier iedereen praten over en paar tientjes, maar mij likt toch het doel morgen rond half 6 in de ochtend een prijsvan zo rond de 20k te pakken.........
Ik speel niet mee en wil zelf eerste worden met mijn team vanaf volgende week.
Voor mij is het dus interessant als de reporterteams wat geld binnenhalen, maar niet teveel zodat ik daar zelf nog over kan gaan.
Weet niet of dit van belang is om het hier te melden, maar ik doe vanavond ook mee.
Nick op Pokerstars = vostje
Succes aan iedereen die meedoet!
ik doe vanavond niet let wel niet mee.
morgen weer eens een nieuw geestdodend baantje proberen. en moet al om 7 uur aanwezig zijn. dus heeft meedoen niet zo veel zin, aangezien het zo 12 uur is.
maar denk dat er vanavoond geen rail records gebroken zullen worden. met de helft van de normale deelnemers afwezig.