keesAZ was eerst dus wat mij betreft kan hij wel invallen.
Ik weet niet, maar de vorige week zat ik bij reportersteam Lanfear...
Maar het kan miss zijn dat een nieuwe maand, nieuwe ronde, nieuwe kansen betekend....
Oorspronkelijk gepost door Jackcheck69
Maar het kan miss zijn dat een nieuwe maand, nieuwe ronde, nieuwe kansen betekend....
Dat klopt inderdaad
Sommige mensen scoren elke week een backdeal en 't is niet altijd mogelijk om ze in hetzelfde team te plaatsen.
Maar deze maand begint alles opnieuw, dus tja
Oorspronkelijk gepost door Jackcheck69
hey, je speelt vanaaf?
je zat deze week ingedeeld bij reporterteam louk. Dit kan per week verschillen.
ik had je buyin nogniet overgemaakt, omdat ik nog geen bevestiging had in DEZE thread.
maar je bent dus van de partij?
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
keesAZ was eerst dus wat mij betreft kan hij wel invallen.
Is prima Marcel. Zal me zo even inschrijven dan. Mijn pokerstars nick is ook gewoon KeesAZ btw. Tot vanaaf!
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
keesAZ was eerst dus wat mij betreft kan hij wel invallen.Is prima Marcel. Zal me zo even inschrijven dan. Mijn pokerstars nick is ook gewoon KeesAZ btw. Tot vanaaf!
Welkom in het team keesAZ
ik doe ook mee, eenmansfractie !
edit;
en sunday million heb ik me ook (bijna) voor gekwalificeerd dus die ga ik wss ook spelen!
Zijn er nog maar weinig die ermee doen volgens mij!!! Misschien toch eens kijken naar ander toernooi?? Heb er meerdere mensen over gehoord! Maar blijf af en toe ook wel aan deze meedoen hoor en ja is ook vakantie tijd toch
jawel, ik ben van de partij, Lanfear...Maar ik had een bevestiging op een andere tread dan gemaakt...Maar bij deze zal ik alsnog deelname bevestigen...
Live vanuit het balkonnetje in Hamburg zal ik op het nippertje ook nog mee kunnen doen met het eerste toernooi voor deze maand....
Zware reis achter de rug, maar ik hoop gewapend met 2 pilsjes en een nieuwe laptop de eerste pauze te halen!
Allee merci he rem, zo'n druk opleggen :')
Volgens mij sta ik wel net in de plus in dit toernooi
Vandaag kan het wel eens extra belangrijk zijn om te cashen aangezien er een record-aantal deelnemers lijkst mee te doen
Hey Sharp,mooi dat je het toch nog hebt gered...
Succes iedereen straks!
Groeten,
Leo
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
ik doe ook mee, eenmansfractie !edit;
en sunday million heb ik me ook (bijna) voor gekwalificeerd dus die ga ik wss ook spelen!
Nog 9 man, kan gerust uitblinden
Gratz man :), al wil ik het niet jinxen
geen team NWB deze keer
captain roycus is op vakantie en nafcus en koekieman1 hebben beide (nog) geen bankroll op stars...
succes allen