ik doe deze keer denk ik ook mee!
Oorspronkelijk gepost door coolboyurct
Goedeavond,Door omstandigheden kan ik plots het tournooi niet meer mee doen. Ik kon het emailtje niet meer vinden van wie mij het geld heeft overgeboekt. (ik denk sharp?) Ik boek het geld weer terug.
Nogmaal bedankt voor de kans.
Groeten, coolboyurct
Ik denk ook van Sharp, maar je kan het ook vinden in je pokerstars-account/cashier/history
Oorspronkelijk gepost door ajfonso
ik doe deze keer denk ik ook mee!
Leip!!!! Succes Mister AJ
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik doe mee, maar ik vrees het ergste voor het resultaat (zie blog)Wordt ff beetje gek hier...
(was ook al weer even geleden
)
aiaiaiaihet gaat even echt niet goed meer......
Ik maak teveel fouten en heb echt waardeloze kaarten. Ook een leuke serie bad beats trouwens.
Hoe dan ook: van 11 SNG's maar 1x 3e en de rest niet ITM.
What's happening?
Hoe dan ook: 5,50 is voorlopig dus weer van de baan. Hopelijk gaat het vanavond beter, want ik nader een tilt.
werd net 13/90 in een 3,30 KO op Full Tilt omdat ik me liet ompraten actiever te spelen. Beetje bagger eigenlijk. 9 waren ITM. Wel had ik 1 bounty verdiend, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk (0,50)
Ik kreeg totaal niets en ging uiteindelijk maar UTG all-in met JTs met nog zo'n 6BB. Is misschien wat voor te zeggen, maar eigenlijk had ik ook twee beurten kunnen wachten denk ik.
Die laatste fase blijft voor mij een bottleneck.
Misschien ga ik maar weer een tijdje niet spelen ipv echt aan de bak. Heb er even geen vertrouwen in...
saldo nog maar $114,78
Z.
Edit: lees je eigen column OEN!
Vanavond is ontspanning!! Lekker spelen is het belangrijkst in dit toernooi, en is uiteraard niet te vergelijken met een SnG of elk ander MTT-tje........
Bovendien als je je vanaaf gewoon ff itm speelt, zal het zelfvertrouwen weer voor een groot deel hersteld zijn
Anyway dont Tilt, en veel skills toegewenst vanaaffie
mijn nieuwe tournooi stijl uitproberen
Ik heb trouwens een goudmijn ontdekt op pokerstars!!!! Wat ga ik niet zegge
Oorspronkelijk gepost door ajfonso
als je slim bent weet je het al/.....
daar zit net mijn probleem
ik weet het :D.
mijn deelname is nog een beetje twijfelachtig. misschien kan ik vanavond ook live spelen.
en dan geef ik daar natuurlijk de voorkeur aan.
ik zie dat je de deep speelt.
en ik moet zeggen die is echt deep.
je kunt daar gewoon blijven folden en na 2 uur nog een gezonde stack hebben
Oorspronkelijk gepost door roycus
Ik doe mee, maar ik vrees het ergste voor het resultaat (zie blog)Wordt ff beetje gek hier...
(was ook al weer even geleden
)
aiaiaiaihet gaat even echt niet goed meer......
Ik maak teveel fouten en heb echt waardeloze kaarten. Ook een leuke serie bad beats trouwens.
Hoe dan ook: van 11 SNG's maar 1x 3e en de rest niet ITM.
What's happening?
Hoe dan ook: 5,50 is voorlopig dus weer van de baan. Hopelijk gaat het vanavond beter, want ik nader een tilt.
werd net 13/90 in een 3,30 KO op Full Tilt omdat ik me liet ompraten actiever te spelen. Beetje bagger eigenlijk. 9 waren ITM. Wel had ik 1 bounty verdiend, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk (0,50)
Ik kreeg totaal niets en ging uiteindelijk maar UTG all-in met JTs met nog zo'n 6BB. Is misschien wat voor te zeggen, maar eigenlijk had ik ook twee beurten kunnen wachten denk ik.
Die laatste fase blijft voor mij een bottleneck.
Misschien ga ik maar weer een tijdje niet spelen ipv echt aan de bak. Heb er even geen vertrouwen in...
saldo nog maar $114,78
Z.
Edit: lees je eigen column OEN!
Vanavond is ontspanning!! Lekker spelen is het belangrijkst in dit toernooi, en is uiteraard niet te vergelijken met een SnG of elk ander MTT-tje........
Bovendien als je je vanaaf gewoon ff itm speelt, zal het zelfvertrouwen weer voor een groot deel hersteld zijn![]()
Anyway dont Tilt, en veel skills toegewenst vanaaffie
![]()
KK krijgen en een KQJ opde flop tegen een AT. Dat is nu wat ik bedoel.....
jo roycus,
ik heb het geld ontvangen en zal er vanavond zijn.
aakieaak is de naam en we zien elkaar aan de finaletafel.
als je mij laat winnen krijg je een biertje van me:P
aakieaak