Ga naar het forum
Thread: Battle of t...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Thread: Battle of the Donkeys 15-06!!!!!

565 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
13.6 K Weergaven

Wij zijn er vanavond, vraag me eigenlijk alleen af hoe ons team er nu precies uitziet.

Schelles
Oldschool Grinder

Heey calimero, scoren voor ons team he ;)

marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door elrio
met 10K de pauze in

ehm dan bedoel je wel jij persoonlijk het en niet alleen ons team :D

leuk dat je meedoet Haak

natuurlijk!!!!!!!!! Jij ook he!! Heb btw je msn toegevoegd had je t gezien??

Arnoldcolijn....

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Okee..... we gaan het vanavond ook weer proberen.

En nu hopen dat ik niet weer zulke belabberder pushes maak...

Succes allemaal!

Pinowww
Elite Grinder

Tag team aanwezig:

Ik ben vanavond aanwezig: Pinowww
en ik heb 1 teammaat: JohanLKK (naam op stars: I3lackadder)

we zijn maar met zijn tweeën, maar we hebben vorige week gemist dus we doen toch niet officieel mee aan de teambattle, maar we willen er toch een beetje bij horen :)

Ik zie dat er nog een van die extra 5 last minute backdeals over is. Kan ik die misschien nog winnen ?

Ik was pas om 20.15 onze tijd uit bed hier dus ik was te laat voor de eigelijke wedstrijd maar ik ben zeker gemotiveerd en statistisch gezien moet ik deze keer wel ITM komen :P

present : I3lackAdder / JohanLKK , Van team TAG (Toch Anders Gelopen)

Pinowww
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door JohanLKK
Van team TAG (Toch Anders Gelopen)

lol

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pinoww, als jullie nog 1 teamlid erbij nemen dan doen jullie gewoon officieel mee. Allereerst wordt er namelijk gekeken naar het gewonnen prijzengeld.

Laat wel even snel weten of je ook als team mee wilt doen en wie het derde teamlid is.

Aight, werk zit er weer op! Even wat draaien (en het is geen muziek :D ), en ik ben er helemaal klaar voor :P

Succes mensen! :)

Oorspronkelijk gepost door aakieaak
Rocycus thx

smaxy waar blijf je nou man. Lijder van ons team:P
Succes allen

aakieaak

Volgensmij heb ik me vergist, en zal jullie Captain er toch zijn heute abend :D

Succes AM!!

succes allen en neem een voorbeeld aan team louk ;)

selgae
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
Ik ben er ook bij maar of het verstandig is weet ik niet, ik heb de laatste dagen vrijwel geen enkele hand gewonnen...

BR is geslonken van $215 naar $139 over zon 600 handen. Ik verlies ze gewoon allemaal achter elkaar..... iedere keer hetzelfde gezeik. Als ik een limiet omhoog ga, dan kan ik je verzekeren dat ik in een downswing kom, en dat ik weer heel snel terug kan stappen. Ik wordt er niet meer goed van.

ik had zon $130, kom op FT in een MTT, speel nog ff door op 0,1/0,2 FL, ik ga naar 0,25/0,50 en ik verlies gewoon iedere hand.... niet meer normaal. Dit is het slechtste weekend ooit

Altijd positief blijven Lurker we gaan er gewoon weer voor. 3x ITM ;)

Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Pinoww, als jullie nog 1 teamlid erbij nemen dan doen jullie gewoon officieel mee. Allereerst wordt er namelijk gekeken naar het gewonnen prijzengeld.

Laat wel even snel weten of je ook als team mee wilt doen en wie het derde teamlid is.

Als je dit wil doen ben ik beschikbaar :D

kan wel niet mn buyin betalen want ik heb $0 op PS

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoi,

De deadline voor nieuwe teams is tot 21.25 uur. Sharkking en Lanfear81 hebben namelijk heel hard gewerkt aan een excellbestand waarmee alles heel overzichtelijk is gemaakt.

Indien het team van Pinowww niet compleet is komen jullie bij de overige deelnemers te staan.

Wil iemand anders misschien $11 op Full tilt ruilen tegen $11 op Poker Stars? Het moet wel snel gebeuren nu :P

GroteArie
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
Wij zijn er vanavond, vraag me eigenlijk alleen af hoe ons team er nu precies uitziet.

Hey Mystique, heb je Skype of MSN??

Ik zit op skype: Groteavdw
MSN: avdw69@hotmail.com

Is wel leuk dat we elkaar een beetje kunnen volgen

LurkerBelow
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door selgae

Altijd positief blijven Lurker we gaan er gewoon weer voor. 3x ITM ;)

Mwah, ben vandaag pas $50 verloren of 0,25/0,50.... 1/4 van mn BR ongeveer. Ik maak me niet druk! lol nog nooit zo'n ongeloofelijke kutsessie gespeeld, van de 300 handen heb ik er hooguit 3 gewonnen