moet ik dan wel een ietwat redelijke kaart krijgen, met T4 en 2xJ4 kom ik niet ver
ja dat mag je , ik zie een shorty met een grote range ?? en ben bereid om te coinflippen
True, maar met je nieuwe hoeveelheid chips die je toen had kon wel wat langer wachten op een gunstigere situatie, desnoods tegen een bigstack.
imo
tnx rem,
die gozer had nu al 5 keer in 7 keer geraised, en ik verwachte niet om snel een betere hand te krijgen dan die A.
volgende week gratis spelen...
tot volgende week
@mezmy, true, je hebt gelijk, my bad...
maar ik zou het zo weer doen, mijn doel was om zo hoog mogelijk te komen. ik ben bereid om daardoor er vroeg eruit te liggen. ik wist dat het een flip was, zelfs tegen een laag paar lig ik achter. maar toch...
lol misschien ben ik een beetje gek geworden toen ik mika QQ 99 en AQs zag folden...
Iedereen weer bedankt voor het luisteren weltruste en tot volgende week
Dan spelen Calimero en ik in de BOP triple shootout 2x 50.000
Tot dan en weltrusten!!
Hey Rop,
netjes gedaan man! Jammer dat er niet meer in zat. Maar toch een goeie prestatie
Thanks Roy ja in die fase is het echt push/fold had JJ hij trekt echter A op river GRRR. Maar ja anders had ik gedubbeld en stond ik rond 50ste plek. Shit happends
Hey Lanfear e.a.
Heeft een van jullie een eindstand van deze BOD gemaakt?
ZOu je die dan ff willen posten?
b.v. dank!
Hey Zeezout,
Volgens mij is Lanfear vanochtend op vakantie gegaan voor 2 weken....
Groeten,
Leo
Hmmmm....
Da's beetje bagger om een verslag te maken dan
Nou ja, dan verzin ik gewoon een eindstand:
1. Zeezout
2. de rest
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Hmmmm....Da's beetje bagger om een verslag te maken dan
![]()
Nou ja, dan verzin ik gewoon een eindstand:
1. Zeezout
2. de rest
![]()
Ik wens je veel succes ermee zeezout en zal je een beetje helpen ik was eerste plek 336 behaald
mag jij van mij wel op de 2de plaats
Beetje laat, druk gehad, maar toch nog even gefeliciteerd voor de winnaars. Vooral Selgae leuk dat m'n voorspelling uit is gekomen, jammer dat er niet nog meer in zat nadat je die lange fase eindelijk door was gekomen.
jammer dat de eindstand verloren is gegaan. Komt vast wel weer goed.
edit, is zelfs al weer goed gekomen zie ik