Ga naar het forum
Thread: Battle of t...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Thread: Battle of the Donkeys 22-06!!!

473 Berichten
40 Gebruikers
0 Reacties
15.9 K Weergaven

Nice ship. :)

HoofdVogel
Oldschool Grinder

nice1 marcel

lekker marcelhermus

remmetje
PokerStrategist

Proficiat Marcel een top prestatie

Netjes allemaal mensen!

knap marcel, gefeliciteerd!

Gratz Marcel

Best unfair als ik jou hoor vertellen hoeveel suckouts j doet en ik geen enkele keer en er dan nog uitga door als 75% favoriet :(
Nuja dat is poker, gefeliciteerd en hopelijk is het volgende week aan ons om een mooi te cashen... :D

netjes marcel klasse gedaan.........

elrio
PokerStrategist

Team WAW voert de teamranglijst aan zeker :D, en marcel de individuele :D.

yes yes

We Always Win :D

Ik ging er zo flauw uit. In een periode dat elke raise gratis de blinden oppikte, ga ik me A6 allin vanaf de BU, hebben de blinds beide een PP

toch weer ITM gekomen

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

wow, echt superprestaties wederom!! congratz!
als deze trend wordt voortgezet duurt het niet lang of we shippen hem inderdaad wekelijks :D

de individuele einduitslag:

26 Marcelhermus 416.51
282 Roycus 124.96
641 SonataWolf 20.83
740 NLD-Peter 20.83
821 Sojaboon 20.83
1431 Sharp_80 20.82
2381 FMDeKuip 20.82
2437 Vostje 20.82
2624 The_anunaki 20.82
2796 MiXNoTHere 20.82

3010 MedowMan 0
3095 MusiqDeJean 0
3425 JoshhhM 0
3628 SickFish NL 0
3628 Yoghii 0
4275 TimothyVdp 0
4820 Smaxy001 0
5097 Lurkerbelow 0
5614 Schelles 0
5756 Mystique4All 0
6302 Dutchprophet 0
6548 Aakieaak 0
8284 Dustje 0
8430 Mistagamer 0
8628 Elrio16 0
8930 Smelliot81 0
10030 Nafcus 0
10153 Petjep1 0
10590 Tjoez 0
11587 MarkusElitus 0
11791 PwJohnson 0
11862 Dfcrory 0
12107 Roppie74 0
12142 Walterbee 0
13677 1981Calimero 0
13971 Louk66 0
14335 KeesAZ 0

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

de teamuitslag:

wohw marcel... zie net hier je ship.... echt goed gedaan zeg:D mijn record is na 1 weekje alweer aan flarden geklikt:P denk dat de eerste FT voor onze community slechts een kwestie van tijd wordt;)

DeKuip
Elite Grinder

Volgens mij speelde marcel niet eens serieus meer op het eind ?(
Ik las dat ie met K2 all-in ging tegen TT en dat soort dingen, bleef steeds maar winnen.
Na een tijdje had je een stack van 150k en stond je er super voor en speelde je push/fold, was toch nog niet nodig, of wel?

Hoe je 't zo makkelijk gedaan hebt weet ik nie, maar 't blijf een lekkere prijs :D

Yoghi
BlackMember

Ik baal er nog steeds van dat Sonata die 75/25 verloor :( Anders 15e in chips van de 600 remaining, ging echt superlekker.

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik baal er nog steeds van dat Sonata die 75/25 verloor :( Anders 15e in chips van de 600 remaining, ging echt superlekker.

uhu :(
Nuja zoals ik gisteren al zei: ik won een flipje en 2 60-40 situaties (waarvan 1 voor men stack). Was dus al zo goed als aan het freerollen.
Kan op zich niet klagen, maar die pay-out verandering helpt natuurlijk ook niks he, verlies hier toch 20 $door :P

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Gratz Marcel

Best unfair als ik jou hoor vertellen hoeveel suckouts j doet en ik geen enkele keer en er dan nog uitga door als 75% favoriet :(
Nuja dat is poker, gefeliciteerd en hopelijk is het volgende week aan ons om een mooi te cashen... :D

Ik heb naar 't eind toe zowat anderhalf uur gevolgd en ik viel haast van m'n stoel. Ontzettend veel runner runner straights, flushes en zelfs meer van Marcel gezien. Enkel push of fold ook, met nochtans een meer dan gemiddelde stack.

Anyway: goed gedaan, maar je ziet dat je om ver te komen echt wel veel geluk moet hebben.

Oh ja, voor er bakken kritiek komen: zij die Marcel niet hebben gevolgd in die periode gelieve zich dan ook van commentaar te onthouden.

Proficiat Marcel!

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Foxie21

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Gratz Marcel

Ik heb naar 't eind toe zowat anderhalf uur gevolgd en ik viel haast van m'n stoel. Ontzettend veel runner runner straights, flushes en zelfs meer van Marcel gezien. Enkel push of fold ook, met nochtans een meer dan gemiddelde stack.

Anyway: goed gedaan, maar je ziet dat je om ver te komen echt wel veel geluk moet hebben.

Oh ja, voor er bakken kritiek komen: zij die Marcel niet hebben gevolgd in die periode gelieve zich dan ook van commentaar te onthouden.

Proficiat Marcel!

Ik was ook al benieuwd hoe ie dat allemaal deed :D
Hij leek erg nonchalant te spelen met zo'n grote stack, en dat was dus ook zo :D

Maar 't blijft netjes!

Ik ook al Lurker, ik dacht dat iedereen Nederlands was aan tafel :rolleyes:

Hello roycus -

We are writing to warn you that your chat on 2008/06/22 violates
PokerStars policy. Please be advised that repeated violations will
result in the suspension of your chat privilege.

We realize that we are an international site, and as such,
our players come from all over the world. However, in
order to uphold the integrity of our games, we must insist
that players speak English only at the tables.

Our goal at PokerStars is to be a fun place to play, where everyone
can feel comfortable. Abuse and other disruptions to the games takes
away from everyone's enjoyment, and therefore will not be tolerated.

We thank you for your cooperation.

Regards,

PokerStars Chat Moderation Team

The following chat was observed
ik ga slapen
lurker plaatst je reslutaat wel in het forum ;)
ik zie je vast wel binnenkort ;)

Heb het tot 215 man gevolgd gisteren en pushen deed hij zeker, maar lange na niet ondoordacht. Behalve geluk ook zeker een goed spel gezien.
Gefeliciteerd met een hele nette 26e plaats Marcel.

Is er iemand die weet hoeveel dat in de oude structuur zo'n beetje had opgeleverd?
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu eigenlijk precies genaaid zijn gisteren ;), volgens mij al zo in zo 4 van de community die flink meer hadden gecashd in de behaalde positie als ze alles gewoon lekker bij het oude hadden gelaten.