Helaas ben ik net thuis en dus te laat met het inschrijven.
hoi,
Als je nog mee wilt doen moet je nu ff je PokerStars accountname geven, dan ben je straks nog op tijd met inschrijven.
Helaas ben ik net thuis en dus te laat met het inschrijven.
hoi,
Als je nog mee wilt doen moet je nu ff je PokerStars accountname geven, dan ben je straks nog op tijd met inschrijven.
Sharp, hij is nog niet vol he...
Denk niet dat hij echt vol gaat vandaag eigenlijk
Ik twijfel nog een beetje.
Ik poker namelijk nog echt niet lang en ben hier zeker niet goed genoeg voor!!
Ben maar 1x ITM geweest in een niet-freeroll, het zou me niks verbazen als ik in no-time eruit lig namelijk...
Naja, dit is een mooie kans natuurlijk, laten we er maar voor gaan!
FMDeKuip is de naam!
Je zal je verbazen hoe ver je kunt komen met gewoon netjes tight spel alleen al...
Eerst de kat een beetje uit de boom kijken, dan zul je zien dat er in de vroegere fases niet beter wordt gespeeld dan in de Titan freeroll...
Succes!
Zeezout
DeKuip,
Het is onderweg, je zou het binnen ongeveer 15 min. op je account moeten hebben staan. Zie Aan het begin van deze thread waar je het toernooi kunt vinden.
Verder zou ik zeker even DEZE betogen doorlezen. Verder speel erg tight in het begin, anders lig je er snel uit.
Zei Leo ook al tegen me...
Maar oké, laat ik het maar gewoon doen, is een mooie kans!!
Hoe lang kan dit eigenlijk duren, want 15000 man is best veel als je alleen maar 1500max gewend bent ofzo....
hij zal er toch ff mee bezig zin denk ik, stukken van zeezout en pinoww al gezien?
Ik denk niet dat timothyVdp1 nog online komt, dus er valt 1 teamlid bij mij af.
Bij deze wie in mijn team wil en ondertussen het geld al heeft gehad en staat ingeschreven:
Wie het eerste post zit erin!
Sharpie heeft er al geen vertrouwen meer in LOL
Ik wel, maar blijkbaar TimothyVdp1 niet.
DeKuip, welkom bij het team!
Voor iedereen in mijn team:
Stuur even je Skype/MSN (liefste Skype) naar paul@pokerstrategy.com
Zo daar ben ik dan. Net terug van pokertoernooitje uit de kroeg. HOop toch wel dat ik hier betere handen krijg dan daarnet zeg. Mijn god.
Op een gegeven moment was ik committed door hoge blinds en lage stack. Ik ging dus blind allin.
Wat bleek , ik had J/5
Flop: J/8/5
Turn: J
River: J
Pwned haha