Ik ben uiteraard ook deze week weer van de partij (als Razende Railende Reporter)!!
Mag ik even aandacht voor het nieuws......
Naast de vele backdeals is er nu in beide Leagues ook iets leuks te winnen......
heeft er nou iemand nog zin om een team te vormen naast shark sharp en bosch, gewoon voor de lol?
backdeal nog niet ontvangen dus ik wacht nog even rustig af
Ik ben er dus gewoon bij ! zowel de bronze / silver en de 100k gaat een mooi avondje worden.
thanks alvast voor de mogelijkheid sharp! de extra backdeal! really appreciate it
@ pinowww sign me up
lijkt me best leuk idee
volgens mij gaat ik gewoon mee doen.
en we gaan voor het t-shirt :D. dus zullen we een flinke prijs binnen moet halen.
Ook nog niks ontvangen, maar gaat goed komen.
Zie dat minstens 4 andere regelmatige Fixed Limit spelers meedoen.MiXzZ, anunaki, DeKuip, Yoghii en ikzelf MCRaia.
Voor de lol en het bevorderen van het competitie gevoel team vormen?
De lijst met deelnemers inclusief backdeals (zie pagina 1 van deze thread) is weer bijgewerkt.
Staat helaas niet in de profielen, heb dus even op het forum FL gecheckt wie ik daar regelmatig tegenkom :-)
heb niet de bankroll om mee te doen : (
Jullie moeten echt eens gaan leren om regelmatig het nieuws te checken.........
Vertel het voor
Elrio is vanavond van de partij in de finale van Battle of the donkeys, en in de running voor een T-shirt.
Srry scharkking het is nu zo
hebben MCRaia, MiXzZ, anunaki en Roodbaars zin om samen met mij een team te vormen? (gewoon voor de lol)
Ook nog suggesties voor een teamnaam?
MCRaia, van de andere spelers die je als voorbeeld noemt voor een team heb ik nog niks over gehoord in deze thread