Dag mensen, ik doe gewoon mee met de 100k !! Count me in
Pwjohnson is ook van de partij. Hij moet tot 21.00uur werken, dus als het goed is, is hij ruim op tijd.......
Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
Heb je de 11$ niet al afgetrokken van vorige week?
nee, was ik vergeten.
Heb ik het geld al gekregen?
Ik kan mij precies niet registreren, als ik de lobby van de hundred grand open staat er nergens een registreer knop.. & de cashier kan ik ook niet openen, help?
Ik heb het geld getransfered van de leden die recht hadden op een backdeal en waarvan de Pokerstars account achter de PokerStrategy nickname staat.
Ik (en anderen) heb ook problemen met de software. Ik kan bijv. niet plaatsnemen aan de tafels.
Hopelijk is het probleem voor 21.30 uur opgelost.....
hey sharp, bedoel je dat je ook geld hebt gestuurd naar mij?
want kan niet in kassier kijken in stars...
maar begreep niet helemaal of je mij nu ook bedoelde omdat ik wel bovenin sta met ps naam en stars naam
kan aan mij ligge dat ik dit onduidelijk vind
*update
kassier doet het weer en zie dat het niet is gestort.
leek me al logisch maar nu is het duidelijk
Ben er ook bij! MCRaia.
Eerste echte grote toernooi...
Ga m'n pokerende best doen om het terug te verdienen!
maar begreep niet helemaal of je mij nu ook bedoelde omdat ik wel bovenin sta met ps naam en stars naam
Nee, je hebt niet meegedaan met de wedstrijden (althans niet in de prijzen gevallen), maar je gaf wel aan dat je meedeed.
Dat betekent dat je je kunt kwalificeren in de groep overige deelnemers en zo een plek kunt verdienen in het team van volgende week. Ook kun je natuurlijk meedoen met de wedstrijden van komende week en zo een backdeal winnen.
Voor meer info kun je HIER kijken.
Pinowww, je zit in het team aangezien SonataWolf dit ook de beste oplossing vond. Mocht je alsnog gebacked willen worden dan svp even aangeven.
BTW!! Dfcrory is ook me Pokerstars account
Doe je ook mee vanavond aan de 100K Gtd? Zo ja dan zet ik je in de lijst van de overige deelnemers en kun je een backdeal winnen voor volgende week.