Ga naar het forum
Thread: Finale Batt...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Thread: Finale Battle of the Donkeys 29-06!!!

209 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
6,620 Weergaven

hoi,

Vanavond is de finale van de Battle of the Donkeys!! De beste 3 teams zullen een buy in van $55 winnen, waarvan de teamcaptain een MTT kan spelen. De beste 5 spelers van de individuele ranglijst zullen een PokerStrategy T-Shirt winnen!

De actuele tussenstanden kunnen jullie HIER zien.

Net zoals afgelopen zondag zal Remmetje de boel weer opzwepen met PokerStrategy Radio! Remmetje zal live verslag uitbrengen van het toernooi, maar heeft hiervoor natuurlijk wel jullie input nodig! Schrijf dus in deze thread jullie bad beats, suck outs, interessante handen en natuurlijk jullie successen op! Op deze manier heeft Remmetje genoeg materiaal voor zijn uitzending!
Hiernaast kunnen jullie natuurlijk weer luisteren naar goede muziek en grappige jingles. Zorg dat je erbij bent dus!

De instructies om te kunnen luisteren naar PokerStrategy Radio kun je HIER vinden.

In DEZE THREAD kunnen jullie verzoekplaatjes aanvragen.

Gelieve fouten in de onderstaande lijst aangeven!!!!!

De Teams:

No Other Team Matters

Teamcaptain: Sharkking89 = Dutchprophet
Teamlid: Lincity = Lincity
Teamlid: Xiqu0n = Xiquon

Against All Odds

Teamcaptain: Selgae = roppie74
Teamlid: Anunaki = The_Anunaki
Teamlid: LurkerBelow = LurkerBelow

NWB

Teamcaptain: Roycus = roycus
Teamlid: Koekieman1 = pwjohnson
Teamlid: Nafcus = nafcus

WAW

Teamcaptain: Marcelhermus = marcelhermus
Teamlid : Elrio = Elrio16
Teamlid: Walterbee = walterbee

After Midnight (AM)

Teamcaptain: Smaxy001 = smaxy001
Teamlid: Dfcrory = Dfcrory
Teamlid: Aakieaak = aakieaak

Ze Bottle of ze Dronkeys

Teamcaptain: Sharp80 = Sharp_80
Teamlid: Remmetje = petjep1
Teamlid: Zeezout = Sojaboon

DonkeyKong

Teamcaptain: Yoghi = Yoghii (speelt niet mee)
Teamlid: Leo258 = SickFish NL
Teamlid: markuselitus = markuselitus
Teamlid: SonataWolf = SonataWolf

Mista´s Angels

Teamcaptain: Mistagamerone = mistagamer
Teamlid: luckyluke2 = luckyluke2
Teamlid: Envyjosh = JoshhhM

Spelen voor de teamprijzenpot!!!

Reporter Team Lanfear81

Teamcaptain: Lanfear81 = smelliot81 **
Teamlid: Mezmy = Mezmy
**
Teamlid: Jackcheck69 = Ashleypit01 **

Reporter Team DeKuip

Teamcaptain: TimothyVdp1 = TimothyVdp (vervanger van DeKuip) **
Teamlid: NLDPeter = NLD-Peter **
Teamlid: Ivanvdl = ivanvdl
**

Reporter Team Louk

Teamcaptain: Louk = Louk66 **
Teamlid: Mystique4All = Mystique4All
**
Teamlid: MiXzZ = MiXNoTHere **

Overige deelnemers voor individuele ranglijst:

Nog niet bekend

LET OP!!! Doe je ook mee, maar speel je niet in 1 van de teams, dan is het van belang dat je minimaal 10 minuten voor aanvang van het toernooi je PokerStars accountname in deze thread zet. Doe je dit niet, dan word je niet opgenomen in de ranglijsten!!!

** = buy in overgeboekt

208 reacties
elrio
PokerStrategist

elrio kan niet ontbreken in BOTD dus ben ik erbij :D

Is er een manier om een iets duidelijkere weergave te krijgen van het buy-in van tournooien op stars?

elrio
PokerStrategist

Ik denk dat de 100K op is naar een dieptepunt kwa deelnemers
Tot nu nog toe ingeschreven deelnemers

5853

marcelhermus
Oldschool Grinder

5954 al.

maar ach maakt niet zoveel uit toch.

Pinowww
Elite Grinder

Ik laat pas op het laatste moment weten of ik erbij ben, ik ga eerst om 20:30 $1 million turbo takedown spelen, en als ik nog na een uur in leven ben (wat ik hoop) dan ga ik puur en alleen me op dat toernooi concentreren (millioen $ prijzenpot :D). Als ik eruit lig voor 21:30 doe ik mee vanaaf.

selgae
PokerStrategist

Team Against All Odds is ook weer van de partij. Geld is overgemaakt naar LurkerBelow En The_Anunaki succes weer allemaal en laten we de FT eens gaan halen!!! Moet mezelf wel eens gaan bewijzen vandaag heb nog helemaal niks voor het team binnen gehaald maar voor vanavond heb ik een zeer goed gevoel. :D

NWB is er ook bij.nog een vraagje sharp,roycus is er niet ka niemand hem vervangen?

uhh mag iemand hem vervangen bedoel ik :rolleyes:

Ook al doen er maar 10000 mee als je eerste wordt heb je toch nog een leuke prijs.
En wij hebben natuurlijk nog onze eigen strijd dus maakt het niet uit hoeveel er mee doen. :D

selgae
PokerStrategist

Nee niemand mag Roycus vervangen hahaha nee we wachten wel op Sharp ;)

Wij zijn er ook weer bij vanavond. Nou, ja, wij, Richard heeft nachtdienst, dus speelt de basic en steunt me tijdens het begin, daarna zal ik het alleen af gaan maken.
Niet echt alleen, genoeg community leden om het gezellig te maken vanavond. WOW wat een grote groep.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, dat mag, maar geef wel even ruim van tevoren aan wie hem vervangt. Dus PokerStrategy nick en PokerStars accountname.

Ik heb phill kunnen strikken,moest hem wel backen maar goed is niet anders.

Komt voor elkaar sharp thx.

Misschien dat ik individueel ook even mee doe. Ligt er net aan waar ik voetbal ga kijken. Is het thuis, dan pak ik de laptop erbij en speel ik mee. Slechter dan vorige keer kan het toch niet gaan.

Ok heb me ingeschreven en ben er klaar voor :D

Bedankt voor de backdeal!

yo ik kan niemand vinden die roy kan vervangen ,zou er misschien iemand willen spelen voor roycus?
Telt alleen mee voor het algemene klasement.Dus je moet jezelf inkopen en als je in de prijzen komt hoef je ook niks af te staan natuurlijk.
We staan nu derde dus dat willen we zo houden :D

groeten team NWB

Ook als je je al ingeschreven hebt kun je met ons meedoen.Gewoon effe melden bij sharp, je pokerstars naam (nick) en je pokerstrategy naam.

:(