Oorspronkelijk gepost door ACS7
Je bent mij vergeten! Ik sta er ook tussen op titan :).
Ben je er later nog tussen gekomen dan? anders heb ik je echt over het hoofd gezien, heb je naam namelijk wel opgezocht.
Bijdeze sta je erbij.
Oorspronkelijk gepost door ACS7
Je bent mij vergeten! Ik sta er ook tussen op titan :).
Ben je er later nog tussen gekomen dan? anders heb ik je echt over het hoofd gezien, heb je naam namelijk wel opgezocht.
Bijdeze sta je erbij.
uch begint al goed men pocket KK die gekraakt worden door pocket JJ
Heb al niet meer veel over ♠_cool:
lol, ik speel 1 hand in 20 min, raise ik word ik all in gereraised.. AQ tege 66 , geen beterschap
Nou ik ben er weer voor de volle 100%. Dus geen ziekte, op tijd uitgegeten, geen voetbalwedstrijd, geen verstandskiezen of BBQ. Wil er deze maand weer vol voor gaan. Nu maar kijken of dit ook lukt!!!
Nou dan lukte dus niet zojuist eruit
met AJs tegen KK ook al had ik een full house dus 3x 6 en een J op het bord. Dus volgende week dan maar.
Ik pak wat kleine potjes en blinden, vervolgens raise ik te voorzichtig vanaf de SB met Q5o. De BB gaat mee.
Er valt een Q, halve pot bet, wordt gecalled.
Er valt een 5, weer halve pot bet, wordt gecalled.
Er valt een derde harten op de river, en ik bet weer halve pot en wordt gecalled door die gast met 34suited.
Alle chips weer kwijt.. sta nu weer rond me beginstack.
edit : lig eruit. raisede met pocket vijfen. wordt ik gecalled door iemand met QTs valt een T op de flop.
Ze callen gewoon alles.. vage lui.
dubbel naar 2510, iemand callt m'n reraise allin op een 66J flop met 44, mijn AJ blijft staan:)
TT in de BU gecalled door Q6s = 2200
Zelfde gozer gaat de erop volgende hand allin met T6s. Easy call met AKo = 3600 chips