Ga naar het forum
Titan League Bronze...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Titan League Bronze en Silver RAIL Thread!!

217 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
4,314 Weergaven
Joenaes
BlackMember

Net AQo op MP2 gefold nadat UTG (3bb) en UTG1 (4bb) all in gingen.

Q6 en 86,Q high wins, gg :P

Krijg terug handjes :D

men laaste 3 handen!

KK AKo QQ

bronze ook der uit.

Kvond 2 toernooien spelen echt irri. Altijd al gevonden trouwens.

Volgende keer beter maar 1 spelen.

Succes nog aan de rest.

Met teveel tegelijk bezig en niet opgelet

ik resteal op de BB met KQs maar button had een hand nl. 88

flop: 8 :spade:K :spade:5 :diamond: en geen hulp meer

:f_frown: :f_frown: de zilver wil op de een of ander manier nooit lukken

xordeh
PokerStrategist

omfg.

Ik installeer titan op een andere pc, maar ik wist men pw niet meer (auto-login) en ik dacht ik vraag ff een nieuwe aan en verander hem daarna. na het ingeven van mijn gegevens komt je nieuwe pw is onderweg, maar ik ontvang gvd geen mail. gevolg: kan niet meer inloggen. En ik was nog in beiden in met een OK stack Als ik niet rap een mail krijg, word mijn stack dus weggeblind.

-> beat.

Oorspronkelijk gepost door jeroenguns
omfg.

Ik installeer titan op een andere pc, maar ik wist men pw niet meer (auto-login) en ik dacht ik vraag ff een nieuwe aan en verander hem daarna. na het ingeven van mijn gegevens komt je nieuwe pw is onderweg, maar ik ontvang gvd geen mail. gevolg: kan niet meer inloggen. En ik was nog in beiden in met een OK stack Als ik niet rap een mail krijg, word mijn stack dus weggeblind.

-> beat.

Dat zou ziek zijn. Hoop dat je hem snel krijgt want de blinds beginnen groot te worden.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik dubbel net naar 12k met 66 tegen AKo

xordeh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ACS7

omfg.

-> beat.

Dat zou ziek zijn. Hoop dat je hem snel krijgt want de blinds beginnen groot te worden.

Tjah, nog steeds niks. Weet zeker dat het het goede email adres is en zit ook niet in junk mail. Gotta love titan support! GG. effin donks :f_biggrin:

gewoonlars
Oldschool Grinder

pff hij had 55% op de flop gelukkig

wow, in 2 handen van 1600 naar 8500.
all-in tegen 2 man gewonnen met J8. Met minder als 3 BB moest ik wel :P
Tripple up dus en daarna all-in gewonnen met AQ tegen A9 :D

Is bij jullie de muziek ook gestopt ??

edit. Laat maar, is in orde :f_confused:

nog maar 5100 over in de brons

ik loop effe tegen quad 2's aan :(

fiuferru
PokerStrategist

wat een zieke beat zeg met 44 tegen AK en KK allin, een 4 op de flop en je raad het wel een K op de river, freaking one outer 300ste out
GL voor iedereen die nog speelt :D

Joenaes
BlackMember

CO pust voor 2800, rest fold, ik zat in bb met A6o.

Dus ik call de 2000 om 4000 te winnen, en ik win tegen J4o

xordeh
PokerStrategist

Njah, zal we gebeurd zijn ondertussen.
Nog steeds geen mail van titan met men nieuwe pw en zal ondertussen wel weggeblind zijn.
omg nog liever een 1 outer tegen dan deze zever. had ik net eens zin en zag het er goed uit :evil:

anyways,
good luck derest.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jammer jeroen :(

@jeroenguns

Njah, zal we gebeurd zijn ondertussen.
Nog steeds geen mail van titan met men nieuwe pw en zal ondertussen wel weggeblind zijn.
omg nog liever een 1 outer tegen dan deze zever. had ik net eens zin en zag het er goed uit

anyways,
good luck derest.

Ook in spambox gekeken(ongewenste email)
Grote kans dat het daarin staat dan

xordeh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ACS7

omfg.

-> beat.

Tjah, nog steeds niks. Weet zeker dat het het goede email adres is en zit ook niet in junk mail. Gotta love titan support! GG. effin donks :f_biggrin:

Joenaes
BlackMember

MP3 pusht voor 7500. Ik vind AQo in BB en call en zit tegen A9 en win.

Gonna ship it like i said!

gewoonlars
Oldschool Grinder

28K CHIPS haha

middle pair is genoeg tegen AK