Ga naar het forum
Titan League Rail T...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Titan League Rail Thread 14 Dec

105 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
2,624 Weergaven
RobbieV
Oldschool Grinder

Zondagavond gaan we weer knallen in de Titan League. We strijden weer voor eeuwige roem, exclusieve PokerStrategy T-shirts en de gegarandeerde geldprijzen in deze freerolls!

Lees hier meer.

Spam vooral lekker je handjes, zodat we je goed kunnen volgen. Deel je bad beats en je lekkere suck outs, maar natuurlijk ook gewoon je goed gespeelde handen. Je handen zijn vanavond weer te converteren met www.talking-poker.com

De eindstand van vorige maand kun hier vinden.

Laat nu alvast weten of je meedoet!

Iedereen heel veel succes.

104 reacties
Steamon
Poker Player

Ik las dat ik me nickname moest vermelden. Bij Titan Poker is me nickname: ImJokerBoy

Hier de nieuwe lijst van mogelijke deelnemers aan de TitanLeague. Sta je er nog niet bij, maar doe je wel mee voor de nederlandse/belgische community laat dit dan nog snel even weten door in deze thread je Titan nickname te posten.

kunde nog aanmelden?

en waarom vind ik dat niet op titan zelf? (alleen de pokerstrategy bronze freeroll waar ik al op sta)

i'm in
gr. rob

wessus
Oldschool Grinder

ben er weer bij... op naar de top want in december wil ik dat Tshirt...

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door JanPolak
kunde nog aanmelden?

en waarom vind ik dat niet op titan zelf? (alleen de pokerstrategy bronze freeroll waar ik al op sta)

Dat is de titan league :).
Je moet daarvoor hier je titan naam opgeven zodanig dat wij kunnen zien hoever jij in dat toernooi geraakt. Veel succes!

Owja, ikke ook meedoen!

dustje
Elite Grinder

ben erbij :tongue:

men titan naam is Belgotek :)
ver zal ik niet geraken speel nog maar een paar dagen.

fiuferru
PokerStrategist

ben er weer bij en het is weer een keer tijd voor itm damn !!! :D

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door JanPolak
kunde nog aanmelden?

Dat is de titan league :).
Je moet daarvoor hier je titan naam opgeven zodanig dat wij kunnen zien hoever jij in dat toernooi geraakt. Veel succes!

Owja, ikke ook meedoen!

Ok ik zet je erbij

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was het bijna vergeten, maar ben er toch bij.

Nick pcbeem

De Titan Bronze freeroll is weer vol en onderstaand zijn de bekende nicks. Sta je er niet tussen, maar heb je wel geregistreerd laat dit dan nog ff weten door je titan nick te posten.

laat maar :D

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb me ook weer eens geregged voor de rek- en strekoefeningen voor de BOD... :D

Vergeten te registreren dus zijn we er helaas vanavond niet bij. Bij deze wensen we iedereeen veel succes, maar niet teveel puntjes..... :D

dustje
Elite Grinder

Steamon - Imjokerboy op titan doet ook mee mystiqu

wessus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door spookje
Vergeten te registreren dus zijn we er helaas vanavond niet bij. Bij deze wensen we iedereeen veel succes, maar niet teveel puntjes..... :D

he das jammer, we moesten samen de eer hoog houden :D

rafski
PokerStrategist

Joenaes heeft er me vorige week op gewezen dat de Bronze/Silver Freerolls hier bijgehouden worden, leuk. Ik doe ook mee. Nickname LangstonIV