Ga naar het forum
Trip barrel, succee...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Trip barrel, succeeded.

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
534 Weergaven

Poker Stars $3.16+$0.34 No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 9 players - View hand 1332012
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BTN): t1345 44.83 BBs
SB: t1770 59 BBs
BB: t1470 49 BBs
UTG: t1520 50.67 BBs
UTG+1: t1545 51.50 BBs
UTG+2: t1168 38.93 BBs
MP1: t1782 59.40 BBs
MP2: t1445 48.17 BBs
CO: t1455 48.50 BBs

Pre Flop: (t45) Hero is BTN with T :club: 4 :heart:
6 folds, Hero raises to t80, 1 fold, BB calls t50

Ik zette hem eigenlijk op een gemiste flushdraw, dus ik bette op de river zo veel dat ik eigenlijk nog maar een paar BB achter gehad, in de hoop dat hij zou denken 'die gooit nooit meer weg'.

Was er wel trots op :D

Flop: (t175) A :diamond: 5 :club: 8 :diamond: (2 players)
BB checks, Hero bets t110, BB calls t110

Turn: (t395) 5 :heart: (2 players)
BB checks, Hero bets t270, BB calls t270

River: (t935) 6 :heart: (2 players)
BB checks, Hero bets t550, BB folds

12 reacties
Gangstahhh
PokerStrategist

Vind je dit geen mooi moment voor een fold preflop?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mee eens.

Ik had op dat moment een move in de planning in de hoop natuurlijk te hitten met 10-4. Maar die BB had tot op dat moment altijd (ook eerdere SNG's die ik speelde met hem) z'n BB gecalled.

Hij speelde namelijk al z'n draws passive, dus toen hij callde op de flop en turn, en miste op de river had ik nog maar 1 manier om de pot op te pakken.

Z'n spel strookte ongeveer precies met het artikel wat betreft second barrels etc welke ik een half uurtje ervoor gelezen had.

Dus ja, fold preflop of niet, ben het wel helemaal met je eens, maar ik had gewoon zin om een move te maken.

Als hij altijd zijn BB verdedigt, waarom dan in godsnaam raisen met 10 4 off? Enige reden die ik kan verzinnen is namelijk als de big blind ontzettend overdreven veel te tight is over een groot sample. Ook 'moves' kan je beter maken met handen waar ook enigzins value inzit.

Jouw 'move' slaagt nergens op

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mja folks, had a moment of weakness I guess.

Iedereen heeft wel gelijk :P

Het zal door de tvshows komen :P

Als je maar onthoud dat die moves op tv gemaakt worden tegen mensen die kunnen folden, terwijl veel spelers op deze stakes online graag callen met een middle pair of top pair weak kicker ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mja. Het komt niet zo zeer door TV. Ik had genuinely het gevoel dat ik door moest zetten, het klopte gewoon.

Maar als ik inderdaad nog 'ns kijk is het wel inderdaad euh 'behoorlijk' slecht.

Desalniettemin is het goed om 'ns met de neus op de feiten gedrukt te worden :')!

Cognitief
PokerStrategist

Ach je wint 'm toch.
Fuck die lange termijn. :D

:facepalm:

1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Bwa preflop is slecht, flop is goed, turn is niet echt super barrelcard. River is weer wel mooi. Ik denk dat hij hier idd meestal wel zal folden.

Oorspronkelijk gepost door liessens
Bwa preflop is slecht, flop is goed, turn is niet echt super barrelcard. River is weer wel mooi. Ik denk dat hij hier idd meestal wel zal folden.

Ben het oneens met dat de river goed is. Ik denk dat er op de river nog een hoop AX lage kicker in zijn range zitten die hij gewoon zal callen. En ook de gutshot straightdraw komt aan, ik heb vissen eerder 2 straten zien callen met een gutshot.

In dit geval had hij waarschijnlijk een busted flushdraw, maar daar kan je niet vanuit gaan.

1d4BestByTest
Oldschool Grinder

De bluff moet maar 1/3ofzo lukken he. Flushdraws, 67(sommige gaan dit wel ineens callen omdat ze iets gehit hebben),8x gaat hij hier uiteindelijk wel gaan folden denk ik en sommige vissen gaan hier hun A2, A3,A4 nog wel folden. Bij de 3de barrel denken ze, ja zo sterk is mijn hand hier nu ook weer niet, hij zal wel sterkere A hebben en dan folden.

Dit is alles samen kom je gewoon heel makkelijk aan 1/3

imo verkeerde play , maar gratz op je eerste trip barrel!