Ga naar het forum
Unlucky and quit of...

Meldingen
Alles wissen

Unlucky and quit of rustig afwachten :D?

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
551 Weergaven

Hi guys and Girls,

Ik ben weer begonnen met pokeren na 1,5 jaar eruit geweest te zijn. Inmiddels heb ik 21+K handen gespeeld op Stars. Ik merk dat ik slecht mijn flushes, straits etc maak. Naast het slecht hitten speel ik negatief op handen zoals KK waarbij ik eigenlijk altijd door een underdog wordt verslagen (48x flop gezien 13x verslagen 1x vs AA andere keren vrijwel atijd rond 70% odds op de flop.)

Momenteel heb ik het idee dat ik echt slecht run en na een tijdje begint het ook mijn spel te beïnvloeden. Als ik mijn luck bell bekijk in PT4 zie ik ook dat ik mijn gevoel bevestigd wordt. Hebben jullie hier ook ervaring bad runs over een langere periode, wat heb jij eraan gedaan?

Gr,

MetonIvictus

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo MetonIvictus

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ten eerste heb ik je plaatje zichtbaar gemaakt, omdat basic leden dat niet zelf kunnen doen. Al kun je dat vrij makkelijk oplossen door bijvoorbeeld gebruik te maken van onze gratis geldpromotie. Dan kun bij enkele pokerrooms waar je nog geen account hebt een gratis bankroll krijgen. Dan zul je vrij snel bronze zijn en dan zijn je plaatjes wel direct zichtbaar als je ze post.

Nu nog over de vraag zelf. 21k handen is natuurlijk nog niet heel veel en dan is het nog heel makkelijk dat je in de komende tijd weer de goede kant komt met de swings. Dus ik zou me daar niet te veel zorgen over maken. Ook kan het nooit kwaad om regelmatig handen te posten in bijvoorbeeld de Handdiscussies - No Limit, tot NL20 board, zodat je feedback krijgt van forumgenoten. Aangezien je waarschijnlijk een cash gamer bent en anders merk ik het snel genoeg als het niet zo is :f_wink:

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en sterkte met het verbeteren van je spel.
Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren