Ga naar het forum
Vanaf nu openfold K...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vanaf nu openfold KK...

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
504 Weergaven

man wtf, net op 5minuten tijd op 2 tafels KK tegen AA gehad, wtf???
2 vd 3 ng tegen dezelfde speler...

HOEFT NIET!!!!

grrr, runde net zo lekker en das weer op 5min 3BI eraf...

Nox

8 reacties
iamthedanger
BlackMember

je moet maar zo denken, jij hebt net zo vaak AA vs KK als KK vs AA op de lange termijn, en daar gaat het allemaal om :)

het is alleen dan wel zo jammer dat je wel al het geld erin krijgt bij een KK vs AA situatie.. en niet bij een AA vs KK situatie =D

raymond20001
PokerStrategist

niks tegen te doen, als je meerdere tafels tafels tegeljk speelt, kan het voorkomen dat je dt op 2 tafels tegelijk dit krijgt, wel heel zeldzaam, maar zelf wel een keer gehad. Je hebt gewoon goed gespeeld

iamthedanger
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door LoucingBroke
het is alleen dan wel zo jammer dat je wel al het geld erin krijgt bij een KK vs AA situatie.. en niet bij een AA vs KK situatie =D

dan doe je toch echt iets verkeerd

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hehe lol, geen prob hoor, is alweer vergeten...

moest dat ff afsteamen, 3x exact hetzelfde binnen 5min was me net iets teveel van het goeie :D

en idd: als je het geld er niet in krijgt met je AA tegen iemands KK, zoek dan tafels waar ook mensen zitten die nog iets anders spelen dan alleen AA... :D

Nox

duvel666
Elite Grinder

i feel your pain,

heb het dit week-end op ongeveer 12k handen een tiental keren meegemaakt :(

mijn KK tegen AA vallen,
echt kut ... maar ja...
moet er van uit gaan dat je 'hopelijk' nu 1 slecht week-end passeert en er dan een tijdje vanaf bent :P

tegelijk werden mijn AA ook te vaak gekraakt door AQ,55,KJ en dergelijke ...
een week-end om te vergeten ...

succes verder nog en hou de moed erin,
bekijk alles op lange termijn en je haalt je geld echt wel uit je KK,
is nu gewoon even enkele malen kut en pech ;)

komt wel goed op termijn

Gerv
Elite Grinder

Fold KK voor balance :D?

It happens _ugly: quite ugly yes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hehe Duvel666, het sucked idd zwaar en is zowat de enige reden dat ik voor het weekend BE run mr achja, RB en bijna weer stukje bonus bij verzachten de pijn wel weer wat...

Wil nu hopelijk wel zeggen dat men komende paar KK's wel overeind blijven en me eindelijk es wat verdienen :D

Zonde dak geen software heb om men Cake Poker handen te tracken, wou wel eens zien of de overall balans van men KK wel positief is :rolleyes:

Nox