Ga naar het forum
ViP Days Hold'Em Ho...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ViP Days Hold'Em Holiday Edition, €100,- side event.

466 Berichten
56 Gebruikers
0 Reacties
20.6 K Weergaven

Meh fy HC . Als ik betaal met mn neteller mastercard krijg ik gewoon telkens betaling geweigerd door de acquirer. Ik vermoed dat dat geweigerd is door hun. Ma kga anders proberen met bankoverschrijving als ik thuis ben .

Der zijn nog 120 plaatsen beschikbaar

Wryzeth
PokerStrategist

Bedankt voor de updates!

V4vegas en ik gaan misschien ook dan is het + overnachting. we weten allebei nog niet hoe we er komen (woonplaats: Urk, flevoland)

Edit: V4vegas rijd rond 3 juli af met de auto dus als hij slaagt kunnen we met de auto zo niet dan hebben we geen vervoer.

Briathos
PokerStrategist

Ik zal ook rijden vanuit Wijchen.
Odacha gaat sowieso met mij mee en misschien nog een vriend van hem en een van mij.

@Wryzeth jij kan ook mee rijden als je wilt maar hoorde dat je misschien eerder aanwezig moest zijn ivm reporten?

DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore
zullen we anders bellen naar HC voor een nl/be PS.com only 100€ event ofzo? :D

Moet vast wel iets in te regelen zijn lijkt me

Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Is misschien wel een leuk idee, en dan 2 keer per jaar ofzo.. met een soort van wisselbokaal... HEY! ff naar dit topic linken haha: Ontwerp jouw eigen promotie!

Ik heb nog een praktisch vraagje:

Die betaling met iDeal ? Is die alleen bedoeld voor nederlanders want dat lukt niet echt bij mij... Ik heb ING en lukt niet om in te loggen dan

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door timBKR

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Is misschien wel een leuk idee, en dan 2 keer per jaar ofzo.. met een soort van wisselbokaal... HEY! ff naar dit topic linken haha: Ontwerp jouw eigen promotie!

Dat zou ik ook wel zien zitten.

Angstzweet
PokerStrategist

Nou, even een update van mijn kant.

Ik heb me ingeschreven in het toernooi vandaag (lees: betaald).. Ik wilde nog even het lijstje bijlangs gaan wat betreft het overizchtje in de eerste post, dus bij deze:

- Hotel: JA
- Ontbijt in hotel: JA
- Auto (uit richting): Hoogstwaarschijnlijk wel, 90% kans.. als dit onverwachts anders wordt zal ik dit t.z.t vermelden.. Vanuit Winschoten/Groningen
- Ingeschreven: JA
- Party-time vooraf: JA

Nu is het voor mij ff van belang dat we een groepje van 3 vinden voor een hotelkamer voor van zondag op maandag. Wie o wie? Heb al met Hugo wat overlegd, maar die moest eerst ff met de vrouw (epic :facepalm: ) overleggen haha...

gewoonlars
Oldschool Grinder

Ik wil wel, heb nog een kamer nodig. Moet nog even kijken hoe ik erheen ga, als er iemand vanuit de regio twente vandaan komt of langsheen komt en plek heeft, pm me : )
Anders wordt het maar de trein.

Is er iemand die kan bevestigen dat ze met een Neteller card / app betaald hebben? Asap aub ??

thx in advance

Nivlem
Oldschool Grinder

Ik zie nog niet erg veel inschrijvingen.. Hoe staat het er mee jongens? Je moet er echt snel bij zijn als je nog mee wil doen.

update: net ff gebeld en ze hebben me dus niet zoo veel kunnen helpen. Ben er alleen achtergekomen dat dat idd een veel voorkomende klacht is vanuit het buitenland ivm net credit cards. :facepalm:

kokkie1975
PokerStrategist

update :

ingeschreven bij hc : ja
hotel : ja ( kamer delen ? indien mogelijk graag !!!! )
ontbijt : ja ( maar hoeft niet persee in hotel wat mij betreft)
vervoer : ja ( met de auto , martijn666 rijd eventueel mee ? )
party time vooraf : nog niet zeker

@ Odacha / wryzeth is het verstandig om een defitieve datum vast te leggen waarvoor iedereen zn zaakjes geregeld moet hebben, zodat je ook nog redelijks betijds het hotel etc kan boeken ??

Ben2m2
Oldschool Grinder

Helaas het geld nu niet voor maar als ik voor die tijd weer aan t werk ben kom ik misschien ook wel.

Wel een pokke eind vanaf groningen ;)

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
@ Odacha / wryzeth is het verstandig om een defitieve datum vast te leggen waarvoor iedereen zn zaakjes geregeld moet hebben, zodat je ook nog redelijks betijds het hotel etc kan boeken ??

Ja, goed idee. Ik ga de aankomende dagen contact opnemen met de mensen die niks meer van zich hebben laten horen.

Er zijn overigens nog 108 plaatsen beschikbaar.

V4vegas
& Jajaja112

- Hotel: JA
- Ontbijt in hotel: JA
- Auto (uit richting): Als V4vegas met succes zijn rijbewijs haalt in juli (rond 3 juli) dan zouden we met een auto uit Urk kunnen komen.
- Ingeschreven: Nee, gaan we van het weekend doen.
- Party-time vooraf: JA

Dit is dus voor allebei. See you at the tables _biggrin:

Als een pokerstrateeg het toernooi wint vind ik dat we een feest verdienen _biggrin:

Oorspronkelijk gepost door jajaja112
Als een pokerstrateeg het toernooi wint vind ik dat we een feest verdienen _biggrin:

Daar heb je dan toch zelf het geld voor? :D

Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

Oorspronkelijk gepost door jajaja112

Daar heb je dan toch zelf het geld voor? :D

+1 de winnaar gaat het feest sponsoren..

tenzij ik de winnaar ben