zit nog in 11$, 10K gtd
GG sir en hoeveel heb je gewonnen?
Verder is het misschien leuk om je resultaat in de thread https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=82318 te vermelden.
op aanvraag zal ik het resultaat dan daar posten ![]()
wilde normaal dit tornooi eigenlijk niet spelen had zo'n sit en go sattelite gespeeld en wilde direct uitschrijven voor T$, maar tornooi was juist begonnen...
mja uiteindelijk meer aan verdiend natuurlijk maja wilde toch top 20 halen. beetje tegenslag met laatste hand maja das meestal zo als het de laatste hand is
Is een mooie boost voor je bankroll. Hoef je nu geen 2c hypers te gaan spelen, maar kun je bijvoorbeeld met de 25c 45/90 mans of de 9 mans 50c turbo beginnen om je bankroll op te bouwen.
Nice resultaat, en voor iemand die normaal alleen freerols speelt is het een goede boost voor de BR.
Wel heb je gelijk dat je je zelf had moeten uitschrijven omdat je deze toernooien niet hoor te spelen volgens je BRM. Gelukkig valt het foutje de juiste kant op.
Oorspronkelijk gepost door trezzor
Nice resultaat, en voor iemand die normaal alleen freerols speelt is het een goede boost voor de BR.Wel heb je gelijk dat je je zelf had moeten uitschrijven omdat je deze toernooien niet hoor te spelen volgens je BRM. Gelukkig valt het foutje de juiste kant op.
idd had het nodige geluk dan wel om toch te cashen, maarja had nog maar sattelite gespeeld en vloog al in tornooi dusja , kon me zowiezo niet uitschrijven.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Is een mooie boost voor je bankroll. Hoef je nu geen 2c hypers te gaan spelen, maar kun je bijvoorbeeld met de 25c 45/90 mans of de 9 mans 50c turbo beginnen om je bankroll op te bouwen.
OF iets om de BR er weer door te blazen wss
(zelfkennis)
Nu probeer ik echt wel er iets van te maken maar moet nog even nadenken over de hoe en wat!
Anders sluit jezelf af om bepaalde limieten te gaan spelen. Dat kun je in PokerStars 7 doen door naar tools te gaan en naar verantwoordelijk spelen te gaan. Dan kun je bij 'Tafellimiet beperken' en bij 'Limiet toernooien beperken' zo instellen dat je bijvoorbeeld alleen toernooien en cashgames kunt spelen van <$1.