Echt sick dit
Oorspronkelijk gepost door Cosmictrain
weer 3x een flush tegen ai voor ft...voor de verandering een FUCKIN RUNNERRUNNERSTRAAT aan een ft deze keer ook
gvdomme
er is geen god.ik run 1 miljoen chips under ev op 4 dagen.
op 11000 handen.Ik heb lijk zelf geen enkele suckout gehad voor mezelf vandaag.
Ais:
77<88 7 flop voor ft
A6<A3s instant flush
AK<QT runner runner flush
nog paar runners tegen.
enige moment aan final toen ik dacht te suckouten had ik A9 vs AQ
flop 298 turn J river 10
dan moest ik me beheersen voor men pc ni kapot te slaan.
ik weet dat ik achter stond, ma dan toch weer verliezen.hoe coopen jullie met al die tegenslagen in poker.
echt gezond is dat toch ni meer voor mij. Ga echt moeten aan anger control doen. Je kan wel zeggen dat het goed komt, maar als je iedere keer verliest en moet zakken in brm, om dan uiteindelijk bij te storten, weer te zakken, etc.
tyfus zeg wat een pech. zou maar stoppen met poker als ik jou was ♠_mad: ♠_mad:
BU 47.8%, 22+ Ax+ K2s+ K7o+ Q2s+ Q8o+ J4s+ J8o+ T6s+ T8o+ 96s+ 98o 85s+ 75s+ 64s+ 54s
SB 12.5%, 66+ A7s+ A9o+ KTs+ KQo
Ik schrik wel van de callrange in deze situatie.
Dus BTN die met 6 man left 10 bb shovet, waar zowel sb als bb ook 10 bbs hebben.
dan kan de btn dat van hierboven shoven. ( wat ik dan wijd vind )
maar de sb callrange vind ik dan weer tight.
ik dacht echt dat any pair, any ace ook goed was.
is natuurlijk wel verschil tssen chipev en icm ft.
wat denken jullie?
jij lexxion?
payjumps 180 3 r.
Oorspronkelijk gepost door lexxxion
ik denk dat aan je mind-set werken , je eerste prioriteit is![]()
en hoe doe jij dat
Googlen, zoeken naar informatie,.etc.enz.
ook op dit forum kun je wel wat vinden. Succes !
heb net een final table push fold chart gemaakt.
had al ene voor chip ev en nu ft.
hopelijk trekt hem op iets. Al denk ik van wel.
en beginnen jullie al vanaf ft2 table tighter te spelen? of nog altijd puur chipev en dan pas aan ft adjusten naar icm ft?
Oorspronkelijk gepost door Cosmictrain
heb net een final table push fold chart gemaakt.
had al ene voor chip ev en nu ft.
hopelijk trekt hem op iets. Al denk ik van wel.
en beginnen jullie al vanaf ft2 table tighter te spelen? of nog altijd puur chipev en dan pas aan ft adjusten naar icm ft?
Is sterk afhankelijk hoe de tafeldynamiek is en hoeveel chips ik zelf heb of ik tighter of losser ga spelen bij de laatste 2 tafels. Al begint ICM dan al wel een beetje te spelen. Zeker de wat marginale situaties op basis van Cev kun je dan wel uit de weg gaan als je midstack+ bent. Als short stack zou ik gewoon net zo los blijven spelen, want dan heb niks te verliezen.
Aan de finale tafel hangt het ook van de tafeldynamiek af of ik losser of tighter ga spelen t.o.v. mijn eigen stack aan tafel. Dus lijkt mij heel lastig om een chart te maken voor een finale tafel, want zo'n chart houdt nooit rekening met lastige ICM situaties. Zo kun je als chipleader vaak heel los spelen, omdat de midstacks vaak afwachten tot de shortstacks uitgeschakeld zijn. Zo moet je als midstack vaak een stuk tighter spelen door de ICM dat speelt en kun je lastig terug spelen als de chipleader 'ICM-pressure' toepast. Dus veel steelt op jouw blinds bijvoorbeeld.
Als short stack kun je weer redelijk los spelen, omdat je moet verdubbelen om een kans te maken om minimaal 1 plaats op te kunnen schuiven.
AAAAAAAAAH
10 left 3r 180.
ik was 3de ofzo, net voor ft.
Ik maak de call preflop omdat het een minraise is en ik toch een flop wil zien.
Dan hit ik de nuts. Ik zag me al met huge chiplead aan ft.
dan viel er nog een 8 en had ik zo iets van hoe erg zou het zijn dat hij nu een fh heeft en dus geen overpair.
en dan zag ik het.
Nu weet ik het zeker. Er is geen god.
Oorspronkelijk gepost door divvie
![]()
alle man, wa zou jij dan gedaan hebben.
na die minraise ging ik niet gefold hebben.
speak the fuck up.
vandaag weer paar diepe runs gehad.
Iedereen kreeg suckouts tegen mij ( niet hand hierboven ).
Maar zelf al 2 dagen geen enkele hand gesuckout.
Mss moet ik suckout-les bij divvie gaan volgen.
dat je een monk bent. iedereen krijgt suckouts, maar je ziet niemand zo huilen als jij
Oorspronkelijk gepost door lexxxion
ik denk dat aan je mind-set werken , je eerste prioriteit is![]()
+1
Volgens Divvie ben jij nog erger dan de Schijtlijster... Kijk, dat vind ik nou niet kunnen.
Overigens is jouw probleem idd dat je je rijk rekent op voorhand. Lukt het dan niet, dan raak je mega gefrustreerd.
Heb gisteravond nog gesproken met een goede speler die ook online meedoet, en hem is het ook wel duidelijk dat het dealen werkelijk niet deugt, en dat de hele software gemanipuleerd is. En dat zegt een winnende speler, laat dat even duidelijk zijn. Once more...I rest my case
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Volgens Divvie ben jij nog erger dan de Schijtlijster... Kijk, dat vind ik nou niet kunnen.Overigens is jouw probleem idd dat je je rijk rekent op voorhand. Lukt het dan niet, dan raak je mega gefrustreerd.
Heb gisteravond nog gesproken met een goede speler die ook online meedoet, en hem is het ook wel duidelijk dat het dealen werkelijk niet deugt, en dat de hele software gemanipuleerd is. En dat zegt een winnende speler, laat dat even duidelijk zijn. Once more...I rest my case
![]()
Als een van de duizende winnende spelers dat beweert dan moet het wel waar zijn
Volgens Divvie ben jij nog erger dan de Schijtlijster... Kijk, dat vind ik nou niet kunnen.Overigens is jouw probleem idd dat je je rijk rekent op voorhand. Lukt het dan niet, dan raak je mega gefrustreerd.
![]()
Echt sick dit![]()
+1