Hallo iedereen.
Ik ben op zoek naar een aantal mensen die mij willen backen in een miniproject.
Ik ben van plan de 45 mans sit en go's met een buy-in van 25 cent te gaan grinden op PokerStars.
Ik verkoop pakketjes van 16,6% = $2,50.
Totaal verkoop ik er 6 zodat ik met 60 buy-ins ($15) zal beginnen. Zelf heb ik natuurlijk ook 1 pakketje waardoor er nog 5 overblijven voor de verkoop. Je mag per persoon natuurlijk meerdere pakketjes kopen.
dit is tot nu toe de verdeling:
16,66% = 2,50 --> timBKR
16,66% = 2,50 --> caroline29632
16,66% = 2,50 --> DMR04
16,66% = 2,50 --> raymond20001
16,66% = 2,50 --> Nova78
16,66% = 2,50 --> Mstlc
Soldout
Doel van deze backdeal: De inleg van jullie ($2.50) op te hogen naar $10 om vervolgens jullie pakketjes weer terug te betalen. Het kan zijn dat er nog een vervolg backdeal aan vast wordt geplakt maar dit in overleg met jullie.
Ik zal elke dag als ik wat gespeeld heb een update geven van alles.
Ik heb afgelopen week veel van deze sit en go's al gespeeld, en het niveau is echt dramatisch. Ik weet zeker dat ik ze kan beaten, de vraag is alleen hoe lang gaat het duren, aangezien de variance wat hoger zal zijn.
Zoals jullie kunnen zien op SharkScope (nick: timBKR) zijn mijn stats niet al te positief. Ik heb voordat ik hier op PokerStrategy kwam veel geld verloren door onkunde. Ik heb me verdiept in de strategie en ben een stuk beter geworden wat helaas nog niet aantoonbaar is op een site zoals bijv. SharkScope.
Door middel van deze backdeal wil ik op een leuke manier weer met het spelletje in contact komen. Aan de andere kant is het ook een goede manier om om te gaan met BRM en afspraken met anderen.
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en dat er genoeg animo voor is.
Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.
Groetjes,
Tim