Ga naar het forum
Wijziging in Titan ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wijziging in Titan League?

23 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
1,768 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik moet erbij zeggen dat ik ook veel voel voor Lurkers optie om de silver-freeroll er gewoon buiten te laten. Voor spelers die geen silver kunnen spelen is het gewoon een nadeel-positie, die niet logisch is voor een interne competitie.

De beloning voor die punten zit al verpakt in die freeroll en is op onze onderlinge competitie niet van toepassing.

Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar zijn standpunt, met die van Leo als goede tweede.

Overigens zou ik liever zien dat per gespeelde wedstrijd een aantal punten worden toegekend en het prijzengeld eveneens wordt omgezet in punten. Zo heb je meer voordeel bij vaker meedoen dan alleen bij gelijkspel.

Je zou bijvoorbeeld punten kunnen geven voor elke $ cent en per gespeelde wedstrijd.

Voorbeeld:

1 wedstrijd gespeeld = 10 pnt
2 wedstrijden gespeeld = 25 pnt
3 wedstrijden gespeeld = 50 pnt
4 wedstrijden gespeeld = 100 pnt.

Per dollarcent 1 punt, dus $4,50 = 450 punten

Ook zou je eventueel of in plaats daarvan b.v. 5 punten kunnen geven per plaats in de dag-ranglijst.

Bij 20 deelnemers krijgt dan nr 1 20x5 punten extra, nr 2 19x 5 punten extra etc....

Zo krijg je meer een competitie-idee.

Toen ik net het nieuws las, dacht ik meteen aan het voordeel waar Leo het al over had, dus daar kan ik me geheel in vinden. Nu moet ik zeggen dat ik in Zeezout zijn verhaal ook wel een heleboel zie. Lijkt me het nog leuker maken!!!

LurkerBelow
PokerStrategist

Ik vind Zeezout z'n idee ook niet slecht.

Maar dan zou ik wel per freeroll die gespeeld word evenveel punten geven. Bijvoorbeeld 25 punten per freeroll. En niet de 10-25-50-100 verdeling. Gewoon 25-50-75-100.

En dan wederom niet de silver freeroll mee tellen.... De silver members hebben hun extratje met de $5000 die maar door 1000 spelers gespeeld wordt.

Maar dit lijkt me wel een hoop gedoe, de format nu is goed, alleen de Silver freeroll is nog een probleem, en zoals al werd aangegeven delen door 5 is ook niet de beste oplossing, omdat er maar 1000 spelers meedoen, en de prijzen zijn relatief nog steeds groter, ook al deel je ze door 5.

Ik zou het gewoon houden zoals het nu is, maar dan zonder de silver freeroll erbij te tellen.
Simpele oplossing, en zo blijft het het meeste in balans. En qua aantal freerolls gespeeld, je hebt simpelweg meer kans om je hoog te plaatsen als je iedere week meespeelt dan dat je een week of twee overslaat. Dus dat is wel in orde.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
delen door 5 is ook niet de beste oplossing, omdat er maar 1000 spelers meedoen

daarom vallen er ook minder mensen in de prijzen uiteraard :D