Inzending Backdeal
Pokerstars name Mystique4All
Heb even goed moeten nadenken aangezien dit de meest ontwikkelde site is die ik tot dusver op het inet ben tegengekomen. Vooral constant alles goed onder de loop blijven nemen is al heel belangrijk. Dus komende lijst is eigenlijk meer een verlanglijstje voor de slagroom op de taart
Ikzelf zou heel graag een mogelijkheid hebben behalve de nu al opgezette Skype/msn lijst om mensen te contacten, dit dmv een persoonlijk bericht naar een member te kunnen sturen. Zo zou jezelfs mailadressen alleen in je profiel bij PS in hoeven voeren en zo in je eigen mailbox de persoonlijke berichten doorgestuurd krijgen. Voorkomt eventuele problemen die zouden kunnen ontstaan door nu onze gegevens open en bloot neer te zetten. Wil je dan Skype of Msn of wat dan ook uitwisselen dan kan dat alsnog.
Ook een direkte lijst op de homepage waarin je iedereen die online is en als online gezien wil worden kunt zien.
Een zoals eerder genoemd slowchatbox, gemakkelijk en direkt chatten en discussies met allen online. Natuurlijk zal dit wel enige extra aandacht van admins vragen.
Eerlijker maken van de League zoals eigenlijk al in de pen zit.
Forum, is overzichtelijk voor nieuwe post's end. Zou alleen graag behalve nieuwe posts ook een lijstje van mijn geplaatste posts willen kunnen opvragen, zodat je liefst met linken door kunt kijken wat er allemaal na jou gezegd is ook als er in de tussen tijd heel veel nieuwe posts bij zijn gekomen, nu is het overzicht daarin wel is zoek.
Zeker af en toe een toernooitje met passwoord voor de members zou erg leuk zijn, natuurlijk met diverse buy-ins, zodat het voor iedereen leuk kan zijn. We hebben dit nu af en toe van Poker Rotterdam en ondanks dat het idd wat geld kost zou dan als het goed loopt een added $xxx niet verkeerd zijn. Liever niet guarenteed $ zoals eerder genoemd, aangezien uit ervaring blijkt dat dze toch vaak overschreden word en dan gaat de lol er snel af. Voel me door die akties altijd een beetje in de maling genomen
Het volgende, misschien beetje te ambitieuse, maar idee.
De rating mogelijkheid is er al op het forum, maar volgens mij word deze nauwelijks gebruikt. En ook zie ik af en toe de vraag van ik ga dit of dat doen wie ook, wat nu als we dit combineren in een battleforum. Je kan hier een verzoekje doen (mensen uitdagen dus) voor van alles, bv.
Mee te doen in een bepaald MTT, een SnG te gaan doen van een bepaald bedrag en handjes en uitslagen te posten en terwijl dat dit forum loopt kunnen andere community leden op hun favoriet stemmen.
Ook kun je natuurlijk mensen uitdagen met je kennis of met je schrijvers kwaliteiten, bv. Wie maakt een beter betoog over BRM of SSS, twee communityleden gaan de battle aan, schrijven een betoog en spreken van te voren af hoelang de battle zal duren. Gedurende de battle kan iedereen weer stemmen en natuurlijk reageren op elk betoog. Tijd afgelopen, meeste stemmen wint, dit kan zijn eer of nog wat interessanter zou kunnen zijn de winst van 1 LIFETIME Strategypoint ten koste natuurlijk van 1 punt van de verliezer. Met oog op de begeerde software hebben we er dan een tijd en energie, maar geen geld kostende battlespel bij.
De videobeoordelingen zouden weg mogen en de coaching zou veel persoonlijker mogen. Misschien, iets minder tafels in huidige format en eens in de zoveel tijd is een als dit technisch mogelijk zou zijn een gratis en prijsloos tafel om bij te schuiven bij de coaches (liefst gewoon in super simpele format op het forum, maar zal al vast niet zo simpel zijn) om te leren, fouten te maken en dan na afloop van een bv half uurtje hetvogende uur replay, kaarten open en elkaar goede en slechte acties bespreken, als het mogelijk is lijkt het me heel leerzaam.
zo dat was me het lijstje, maar zoals al eerder gezegd slechts wensen en zeker geen klachten.
Mocht me nog meer te binnen schieten dan horen jullie het, graag hoor ik ook wat andere ervan vinden.