Nice, gratz!
Oorspronkelijk gepost door Freekers1337
Afgelopen maandag als 23e gefinished in de freeroll.. na 5 uur en 15 minuten spelen, was een lang potje ;)... Jammer genoeg niet bij de eerste 18 voor de weekfinale.. achja, we hebben nog tot 25 september![]()
Gisteren 49e en eergisteren 73e, allemaal bij de freerolls (dus van die 10.000 man)... niet slecht voor iemand die pas sinds 4 weken pokert al zeg ik het zelf
![]()
Das idd niet slecht !!!!! Sterker nog, das erg knap van je. GL in je volgende..
Vanmiddag even een $11 qualifier geprobeerd... 327 deelnemers, 27 tickets uiteraard, maar werd helaas 71e.
We blijven proberen.
Min-cash in weekly final. Geen ticket.
Ook gecashed in $11 satelite maar geen ticket dit keer. Probeer morgen/de rest van de week wel terug.
bij mij ging de weekly ook niet zo super
nog wel net in het geld gekomen weet het niet exact meer maar vloog er ergens tussen de 3700 en 3800 uit
v/d week nog maar eens proberen om in een andere weekly te komen
want was best wel intresant aangezien er maar zon 6600 mensen waren en 4000 geld kregen
Ik speel zo goed als elke freeroll mee, want niettegenstaande er zot veel mense meedoen en er weinig tickets te verdienen zijn, zie ik het toch als een toffe uitdaging
Al verscheidene keren in top 200-100 geraakt, tot gister uiteindelijk

ps: hoop dat het leesbaar is, want heb wat zitten klungelen.
spijtig genoeg enkel minship in weekly final. maar we geven de moed niet op. met die minship (5$) zal ik nu de 1$ kwalifiers spelen
moet ik toch iets meer kans hebben dan bij de gewone freerolls
Die $1 qualifiers zijn echt soft. Het moet wel wat meezitten om bij de laatste 27 te geraken (mijn beste prestatie is tot nu toe 38e maar het heeft al vaak tegengezeten), maar het is echt supereasy om ITM te komen, waardoor je vrij gemakkelijk BE of met winst kan spelen. Tickets zijn dan gewoon een leuke extra
ff volledig off-topic:
@Anraxas : ik zie dat gij ook van Wondelgem zijt ofzo?
Voeg me es ff toe zodat we gegevens kunnen uitwissele
En trug on-topic:
Gratz met de seat, mss zie ik dus binnenkort een Lamborghini door m'n straat scheuren? ^^
Amai, ik ben eens een keer ingeschreven geraakt in zo'n freeroll!!
Niet normaal... Elke 3 seconden registreerden zo'n 1000-1400 personen zich. Op 25 seconden waren 10.000 ingeschreven
Dat is van wat ik hoor zeggen inderdaad al een prestatie op zich ♠_evil:.
Laat we het dan maar niet over het halen van het ticket hebben.
nog 50mensen in een 1$ kwalifier en sta momenteel 6de in shipcount, dus zou normaal gezien wel 1 van de 27 tickets moeten binnen halen. had hier echter wel nog een vraag over. ik zit momenteel nog in een freeroll kwalifier waar je enkel een ticket kan winnen. stel dat ik in beide een ticket win, gaat 1 van die tickets dan door naar volgende week? of is die freeroll gewoon een verspilling van tijd als ik al een ticket heb?
Oorspronkelijk gepost door Anraxas
nog 50mensen in een 1$ kwalifier en sta momenteel 6de in shipcount, dus zou normaal gezien wel 1 van de 27 tickets moeten binnen halen. had hier echter wel nog een vraag over. ik zit momenteel nog in een freeroll kwalifier waar je enkel een ticket kan winnen. stel dat ik in beide een ticket win, gaat 1 van die tickets dan door naar volgende week? of is die freeroll gewoon een verspilling van tijd als ik al een ticket heb?
Dat ticket kan je gebruiken voor een andere weekly final
Ship em both zou ik zo zeggen
uit op 18de plek.
dus ticket voor volgende fase nu zondag gewonnen en ook paar $
had hoger kunnen eindigen, maar aangezien ticket de primaire doelstelling was heb ik goede handen gefold toen we bij de bubble kwamen (zelf eens pocket Q's). maar doelstelling is dus behaalt en we gaan er nie over klagen
Gratz, toch mooi meegenomen! Het ticket is iig binnen, de droom van de auto blijft in leven
Zit er sinds vandaag een limiet op hoeveel freerolls je per dag mag spelen ? Ik heb er pas 1tje gespeeld vandaag en wilde me zojuist inschrijven voor de volgende en kreeg deze melding:

Ik was er zoals gewoonlijk als een van de eerste bij, maar zelfs nu, na 5 minuten, zijn er niet eens 5K mensen ingeschreven, dus ik ga ervan uit dat het een fout van PokerStars is, omdat de Lambo freerolls meestal binnen 10 seconden vol zitten...
Latest News: Due to huge demand, the Million Dollar Lamborghini Freeroll is now restricted to one entry per person per day. This change is intended to allow more players the opportunity to take part in the promotion. Remember, the tournaments run till September 25, so you’ve got lots of chances to qualify!
Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Latest News: Due to huge demand, the Million Dollar Lamborghini Freeroll is now restricted to one entry per person per day. This change is intended to allow more players the opportunity to take part in the promotion. Remember, the tournaments run till September 25, so you’ve got lots of chances to qualify!
Aha, dat verklaart.... aan de ene kant positief: meer mensen krijgen nu de kans en je hebt nu minder van die idioten die meteen met de eerste hand all in gaan om zo op voorsprong te komen, maar aan de andere kant ook negatief omdat je nu niet meer zoveel kan spelen als je wilt.
Ik sta weer ingeschreven voor de Freeroll over 20 minuten, meer PS members die meedoen?