Ga naar het forum
Win een PokerStrate...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Win een PokerStrategy superblingkoffer!

114 Berichten
71 Gebruikers
0 Reacties
5,034 Weergaven
afhaalchinee
Poker Player

met 65.000,00 zou ik sowieso eerst een broodje halen, ik heb immers de hele nacht doorgespeeld en heb ondertussen wel honger. Dat broodje lag al thuis dus dat kost me niets. Met de overige 65.000,00 (hee het is hetzelde! :f_eek: ) zou ik een klein deeltje uitgeven voor wat feesten, dan ben je toch al gauw 5.000,00 kwijt.
met de 60.000,00 zou ik wat gebruiken voor wat kleren van 1.000,00 euro. met de overige 59.000,00 ga ik gewoon chillen :P koop een leuke fiets van 20 euro (want ja een rijbewijs kan je niet kopen :P ) en ga beetje kapsalonnetjes eten enzo....

jezus, wat een geld :D

WPTRay
Poker Player

Zoveel kost de afhaalchinees nu ook weer niet hoor ;)

HoofdVogel
Oldschool Grinder

ik zou het hele bedrag verdelen onder de armen

50% onder de linker en 50% onder de rechter :)

65K..

HU zitten met Phil Ivey

Van een deel van het geld een mooie kamer kopen/huren voor mijn studie in Greuningen. De rest blijft over op mijn pokerrekening om eigenlijk eens op "normale" limieten te spelen ;)

Alles aan de KNVB geven, zodat die ervoor zorgen dat de scheidsrechters Ajax een paar seizoenen goed naaien. Weten ze ook eens hoe dat is.

Annovic
PokerStrategist

5k aan kankerfonds doen :)
dr gaan nog te veel mensen dood aan helaas.

ik zou een autotje kopen.

1k bankroll houden

en de rest slimwegleggen

studie afbetalen
bankroll verdelen over meedere rooms
een 5K freeroll regelen voor alle PSmembers
en natuurlijk een reisje VEGASSSSSSSSSSSSSS

raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Alles aan de KNVB geven, zodat die ervoor zorgen dat de scheidsrechters Ajax een paar seizoenen goed naaien. Weten ze ook eens hoe dat is.

Ik hoop dat zij het geld aannemen, en dan niks doen

Huis kopen, en het overige geld (dat is er vast niet) aan mijn roll toevoegen.

Heel simpel voor mij. Ik koop direct deze mooie auto. Dan koop ik mij nog een goeie pc met 2 24" schermen en de rest gebruik ik voor wat te sparen en wat extra bankroll te hebben.

edit: chevy impala '67 is de auto

Netraider
PokerStrategist

1. Alles naar $1 briefjes omwisselen.

2. Het geld in een opblaasbaar zwembadje dumpen.

3. Iedereen uitnodigen die me niet gelooft dat winstgevend pokeren op lange termijn perfect mogelijk is.

4. In het geld zwemmen, Cartman-style.

5. Iedereen weer buitengooien.

6. Rustig verder pokeren. :f_cool:

Hey allemaal,

Wat een leuke actie, zo'n koffer zou zeker wel eens van pas kunnen komen.

Wat zal Xpload1989 (aka Dominique, Albino, etc.) met $65k doen?

Allereerst wil ik zeggen dat ik liever geld spaar dan uitgeef. Ik wil daarom het grootste deel gewoon op de bank zetten, rentenieren.

Ik denk dat ik $5k gebruik om een goed doel te steunen. Waarschijnlijk verdeel ik het zelfs over 2 goede doelen: Ten eerste het kankerfonds hier in Nederland (2,5k), omdat ik dat een erg belangrijke taak van onderzoek vind, mede door mijn medische achtergrond. Daarnaast zal het andere deel (2,5k) naar een goed doel gaan dat zich bezighoudt met derde wereld landen. Deze landen kunnen nog altijd veel hulp gebruiken, want er zijn nog teveel landen waar geen schoon drinkwater is of waar nog teveel ziekten rondgaan die met een betere economie zeker te voorkomen zijn.

Ook wil ik een deel gebruiken om onderzoek te gaan doen in een van m'n latere jaren van Geneeskunde. Ik weet nog niet hoe of waar, mogelijk het buitenland.

Wat ik ook zeker wil proberen te doen is een jaartje stoppen met m'n studie, of mogelijk na mijn opleiding Geneeskunde, om een jaartje naar Curacao te verhuizen en daar bij SeaAquarium te werken / stage te lopen. Ik wil al van kleins af aan dolfijnentrainer worden, heb altijd geroepen dat ik eens met ze wil zwemmen, maar als trainer zou dit nog beter gerealiseerd worden. Dit jaar ga ik ook op vakantie naar Curacao, zoals sommigen misschien al wel in m'n blog hebben gelezen, en zal ik zeker de kans benutten om ten minste met dolfijnen te zwemmen of snorkelen. Maar om er te werken voor een jaartje, dat zou zeker een droom van mij zijn.

En dan blijft er waarschijnlijk nog wel aardig wat over. Ik heb m'n rijbewijs nog niet, dus zou ik zeker een beetje gebruiken om die te halen, en dan een bescheiden autootje, om niet meer met het openbaar vervoer elke week naar Nijmegen te hoeven rijden (zou me een hoop tijd schelen).

En zoals ik al gezegd had, gaat de rest naar de bank ;) Misschien een deel beleggen, maar heb daar zelf niet zo veel verstand van. De bank lijkt me dan een veiligere optie.

Dat is wat ik met m'n geld zou willen doen, mocht ik $65k winnen/krijgen.

PS: Sorry voor de lange tekst. Ik weet dat er een aantal mensen zijn die liever niet al te lange teksten lezen, maarja, sorry dus :P

PS: Sorry voor de lange tekst. Ik weet dat er een aantal mensen zijn die liever niet al te lange teksten lezen, maarja, sorry dus :P

Vandaar dat je de dingen dikgedrukt heb. Die heb ik gelezen ;)

SirVandi
PokerStrategist

Een eigen BM-party houden _cool:

Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL

Vandaar dat je de dingen dikgedrukt heb. Die heb ik gelezen ;)

Ja, handig he ;) Vond het wel zo netjes om iedereen de kans te geven het te lezen. ;)

ik zou allesinds een deel aanwenden om mijn kamer ongeveer als onderstaande afbeelding in te richten. Kwestie van in alle luxe te kunnen pokeren en zeker genoeg schermen te hebben.

daarnaast wat nieuwe spulletjes om mij af te reageren wanneer een kaart valt die niet hoeft te vallen voor mij :evil:

en kan ik eindelijk gaan voor dat rijbewijs.

de overschot blijft staan op mijn bankroll _confused:

goh 65k zou eerst ff moeten bekomen :)

achterna een gek feestje organiseren met veel booze etc ;)

en ook nog een leuke auto om mee rond te scheuren :D

en uiteraard de hogere limieten gaan opzoeken!

ik zou niet zo makkelijk als anderen zomaar 5 of 10k aan een goed doel geven. Misschien wel op de langere termijn maar niet zomaar van oh dat lijkt me wel goed dus daar geef ik het aan.

Om te beginnen zou ik mijn hele computersetup vervangen maar dat is maar een klein deel van het bedrag natuurlijk.

hiernaast lijkt een coaching me zeker een goed plan dat ik ook hogere limieten kan gaan spelen en dit niet zomaar klakkeloos gaa doen want dan verspeel je het zomaar weer.

natuurlijk kan er ook best een leuk avondje af met vrienden. Dit zijn echter allemaal nog geen substantiele bedragen en ik denk dat ik dan nog zeker wel 50 a 55k over heb.

hiervan wil ik een klein deel gaan beleggen, dit is een onderdeel van mijn studie dus ik heb er wel enig inzicht in. Hiernaast staat de beurs op het moment niet bepaald hoog en zit er op de langere termijn(een aantal jaar zeker winst in)

De rest zou ik voor een deel laten staan en voor een dele op de bank zetten, wat daar de percentages van worden weet ik niet maar dat valt nog wel te onderbouwen.

Variola
PokerStrategist

Ik zou 't cashen en op een bankrekening zetten zodat ik de komende jaren dat ik nog op kamers zit geen bijbaantje nodig heb! ;)