Ga naar het forum
worst downswing eve...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] worst downswing ever.... 13BI onder EV in 3 days

69 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
3,167 Weergaven
flamman86
PokerStrategist

pfff common ik snap er niks meer van. Dit weekend 90$ down, loop 60$ onder EV. Echt elke fucking keer lopen mensen weg met mijn potten door vollop te donken met hun kaarten.

Runner runner suckout. Callen van lowpair als je 2$ reraised preflop en natuurlijk set hitten op low board. Down callen van crap, hoe kan je je hier tegen wapenen?

vandaag KK vs AK na een rereraise besluit ik te callen, flop low cards hij doet een CB en ik push. Natuurlijk call je dan direct met AK om te turn je 3 outs te hitten.

1010 vs QQ ik bet word gereraised flop 7 8 2 hij bet ik call turn 9, ik ga AI hij called river J.

99 button raise BB reraised ik flat. Flop A K 9, hij bet ik raise hij called turn 7. Hij checked ik bet hij called, river K we gaan AI. AK obv.....

55 preflop raise buton called flop K 7 3, ik bet hij called. Turn 5 ik bet hij called, river 9, maar nu 4 klaveren op tafel. Hij showed 66 met 1 klaveren, natuurlijk call je die down all the way....

En zo nog 100 andere suckouts, begin nu echt zwaar te twijfelen als poker wel winstgevend kan zijn. 5x gesucked worden tot daar aan toe, maar dit gaat nergens meer over... :(

stond op het punt op naar NL25 te gaan, maar moet nu weer 125$ bij elkaar zien te rapen voor ik daar klaar voor ben. Op deze manier hit ik de 0 in een week.

68 reacties
wauss
PokerStrategist

komt wel weer goed ik verlies ook alle flipjes op het moment. alles waar ik minder dan 90% kans heb om te winnen verlies ik. draait vanzelf weer om

flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

is dit normaal dat je gewoon normaal loopt, met de normale suckouts. En dat je dan opeens 10BI down gaat door puur suckage? Hoort het er bij en krijg iedereen dit? Heb echt het gevoel dat 10BI aan suckouts echt abnormaal is .

wauss
PokerStrategist

ik weet het niet ik speel SnG en laatste tijd word ik echt aan alle kanten gefucked. maarja de kaarten zijn wel is tegen je. gebeurt iedereen en hoort bij poker. kan wel begrijpen dat je er helemaal gestoort van word :D

Titangizmo
PokerStrategist

Hey Flamman, ken je verhaal.

Ben zo een jaar geleden gestopt na zo een hele week te runnen. Je kan er niks aan doen. You know the crap antwoorden dat poker op de lange termijn opbrengt tegen zo'n mensen, wat het op de heel lange termijn ook wel doet. (Like you care op deze moment)

Mijn persoonblijke tip: take a break. Ik ben toen nog effe blijven doorspelen en na de zoveelste suck out, elke draw hit gaat je dan irriteren, ben ik op tilt gegaan en er 15% van mijn BR doorgejaagd op 1 sessie. En was alle plezier in poker kwijt.

Woorden helpen niet en elke keer jij nu een suck out zelf doet, vind je dat gerechtigheid maar een coinflip verliezen gaat je weer kwaad laten worden.

Neem een lange break of ga effe een andere variant spelen op heel lage limits.

Alvast succes wat je ook beslist.

wauss
PokerStrategist

ik heb dit al bijna 2 weken :facepalm: ik word wel pissig maarja ik weet dat het aan die klote dealer ligt :D

Yordi85
PokerStrategist

Stop even een dag of ga even een limiet lager spelen!
Paar videos bekijken en paar stukjes lezen;)
waarschijnlijk ben je tilt...

Succes ermee

elderwon
PokerStrategist

Flamman, Ik heb hetzelfde voor atm.
De kunst is nu rustig blijven en NIET gaan tilten en arsi-slecht gaan spelen.

Als het te erg wordt kappen en wat gaan deathmatchen of zo :D
Het keert wel weer, gegarandeerd!

flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

ik ken het odds effect wel. Ik weet suckouts horen er bij. Ik heb het hier over de kans dat je 100$ down gaat in 40K handjes, doordat donks magic cards downhunten.

heb het gevoel dat alleen trips of beter nog speelbaar zijn. TPTK is overrated, hell zelfs trips worden uitgezogen.

nog eentje

AA actie voor mij ik reraise Dealerbutton called en BB ook.

flop 9 J 5 (2 diamonds)

BB pushed AI en ik druk hem erachteraan en de dealer voelt zich genootzaakt te callen. (BB was smallstack 5$ dus sidepot was hier 10$)

kaarten gaan open

BB heeft 47s !!!!! zijn flop actie begrijp ik, maar preflop wat was hij denkende???

dealer button shows...... 9 10 offsuite....

ik heb AA, odds aan mijn kant dus DENK JE...

TURN 3d, daar gaat de mainpot.....

RIVER 10, daar gaat de sidepot tegen een 5 outer....

Titangizmo
PokerStrategist
flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
By the way het is weekend dus dan heb je pas de nuts vanaf royal flush. :P

note on that

Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door flamman86
is dit normaal dat je gewoon normaal loopt, met de normale suckouts. En dat je dan opeens 10BI down gaat door puur suckage? Hoort het er bij en krijg iedereen dit? Heb echt het gevoel dat 10BI aan suckouts echt abnormaal is .

Mja ik hou mezelf aan dit BRM:

25 x bi..

stop/loss limit...

25% winst= tafel verlaten
3 bi verlies en ik stop voor een avond...
zo kan je de volgende dag weer met een frisse kijk op de zaak gaan spelen..
eerst deed ik gewoon verder en na de 3de beat begon ik mezelf op te jagen.
Beter stop je dan voor een avond..het is kut maar zo hou ik mezelf voor dat het werkt en voorlopig lukt dat best goed...al ben ik een totale fish op cashgames :D

flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door flamman86

Mja ik hou mezelf aan dit BRM:

25 x bi..

stop/loss limit...

25% winst= tafel verlaten
3 bi verlies en ik stop voor een avond...
zo kan je de volgende dag weer met een frisse kijk op de zaak gaan spelen..
eerst deed ik gewoon verder en na de 3de beat begon ik mezelf op te jagen.
Beter stop je dan voor een avond..het is kut maar zo hou ik mezelf voor dat het werkt en voorlopig lukt dat best goed...al ben ik een totale fish op cashgames :D

Ik hou mezelf ook aan 25BI, was op het punt NL25 te runnen. Speelde dus met 60BI, maar als je dan 10BI ziet verdwijnen begint het zuur te worden.

verlaat de tafel wanneer ik me stack meer als 2x zo groot word (ongeveer 25 dus). Hou er niet van te deep te zitten tenzij ik godlike speel.

Stop loss heb ik niet, maar tot op heden ook nooit nodig gehad. Wel eens eerder 5 BI verloren, maar dan tilt ik nog niet en kan ik het redelijk snel terug winnen.

naja heb 250$ overgezet naar neteller zodat ik dat naar stars toe move voor First deposit over 2 weken. Je hebt daar toch 90 dagen om dat geld tot 600$ aan te vullen voor max bonus. En een half jaar om het vrij te spelen.

Die cashback kan me wel weer in een upswing werken.

Ik denk dat het komt omdat ik de deler ben ;)

even serieus, dit gebeurd echt iedereen. Probeer een zen like attitude te hebben tegen dit soort zaken. Ik kon ook echt megahard tilten, van muizen kapot smijten tegen de muur tot weet ik veel wat :)

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zal wel weer bonustijd zijn bij je pokerroom, dat is net zoiets als ongesteldheid bij een vrouw...

Kan ook meezitten: maakte net TP met AKo tegen QQ en JJ :D

flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

EN weer een AK raise op button 4 callers....

flop A K 7 met 2 schoppe

bet pot 1 caller

turn Q schoppe

word na me toe gechecked ik bet 1/2 pot call

river 9 schoppe...

check check

laat die A 8 met 8 van schoppe zien -_- 95% win odds aint enough to beat fish...

wtf? Pefecte hand om preflop OOP te callen om vervolgens runner runner down te callen met top pair no kicker....

waar kan je die strondluck kopen? Is het verkrijgbaar voor FT points? 10K points for 1000 hands of luckboxing, just hit the I WANT LUCK button and call it down!

Gangstahhh
PokerStrategist

Trouwens je hebt die post 6x geedit, maar geen enkele keer kwam je op het idee om ''schoppen'' te schrijven ipv ''schoppe

flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

brabanders!

flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

and again

ben ik langzamerhand aan het opkrabelen, krijg ik trips vs een AA gast. Flop AI turn A......

jezus, en weer trug verder down dan before.... 2 out suckouts continues....

120$ onder EV in 3 dagen, thx FT for sucking me out

iemand vertel me is dit echt normaal???

JinEX
PokerStrategist

april is ook een slechte maand voor mij....
niet boven de 0 lijn geweest nog...