pfff common ik snap er niks meer van. Dit weekend 90$ down, loop 60$ onder EV. Echt elke fucking keer lopen mensen weg met mijn potten door vollop te donken met hun kaarten.
Runner runner suckout. Callen van lowpair als je 2$ reraised preflop en natuurlijk set hitten op low board. Down callen van crap, hoe kan je je hier tegen wapenen?
vandaag KK vs AK na een rereraise besluit ik te callen, flop low cards hij doet een CB en ik push. Natuurlijk call je dan direct met AK om te turn je 3 outs te hitten.
1010 vs QQ ik bet word gereraised flop 7 8 2 hij bet ik call turn 9, ik ga AI hij called river J.
99 button raise BB reraised ik flat. Flop A K 9, hij bet ik raise hij called turn 7. Hij checked ik bet hij called, river K we gaan AI. AK obv.....
55 preflop raise buton called flop K 7 3, ik bet hij called. Turn 5 ik bet hij called, river 9, maar nu 4 klaveren op tafel. Hij showed 66 met 1 klaveren, natuurlijk call je die down all the way....
En zo nog 100 andere suckouts, begin nu echt zwaar te twijfelen als poker wel winstgevend kan zijn. 5x gesucked worden tot daar aan toe, maar dit gaat nergens meer over...
stond op het punt op naar NL25 te gaan, maar moet nu weer 125$ bij elkaar zien te rapen voor ik daar klaar voor ben. Op deze manier hit ik de 0 in een week.