AK verliest van AQ voor chiplead, KK verliest van AK en AQ voor chiplead, AA verliest van J10s voor chiplead, AK verliest van J10o, 88 verliest van 22, enz. enz. enz. enz. en dat al sinds begin januari. Poker is toch gewoon een VUIL KUTSETUPCOOLER-spel? Waarom hoor ik geen enkele videomaker dat zeggen? Het wordt tijd om hiermee te stoppen en iets serieus te gaan doen. Ik begin echt het DIKKE SCHIJT te krijgen van die KUTKLOTEDOWNSWING. Hoe meer ik speel, hoe meer 80/20's ik verlies, hoe meer buyins ik doneer, en wat staat daar tegenover? Een hartverzakking en verder GEEN DROL.
Je zegt het eigenlijk zelf al 80-20 situaties; je wint zit 80 keer op de 100 maar verliest er dus ook 20. En het kan dan inderdaad voorkomen dat je er meer op rij wint.
Heeft niks met setups te maken maar dus gewoon domme pech of denk je dat rooms het leuk vinden om setups te geven; imo schieten ze er iig niks mee op.
Zolang je je geld er maar in krijgt als het nog 80-20 staat dan zul je op de lange termijn statistisch gezien gewoon winst gaan maken.
Precies, je blijft buyins betalen en flipjes/tachtigtwintigs verliezen, in de hoop op lange termijn winst te maken. Niemand weet echter hoe lang die termijn precies is. Je begint aan jezelf en je strategie te twijfelen, heb ik daarvoor al die filmpjes van Moshman bekeken, om op de bubble IEDERE KEER met kk van een Ax te verliezen? Totaal frustrerend, je zal er van moeten leven, hahaha. We zullen maar weer eens een limietje zakken. In anderhalve maand van 8dollartoernooien naar 50centtoernooien, yes! KUTSPEL.
Begonnen met 150 dollar: 400 buyins op 0,25 45 en 90mans, 100buyins op 0,5 op 90, 180 en 360mans. Limietje hoger als ik daar 100 buyins voor heb. Opgeklommen naar de 8 dollar 180mans, en nu dus weer terug bij 0,5 dollar toernooien. Sorry voor het gescheld, ik heb het er even helemaal mee gehad.
Dus je speelde met 100 buy-inns de $8 180 mans als ik het goed begrijp.
Dat lijkt mij veel te krap met de swings van meer dan 200 buy-inns dat je daar kunt hebben.
Zou toch minimaal 250 buy-inns aanhouden als ik jouw was.
Wel opvallend dat je met 400 buy-inns begon op de 25c 45/90 mans SNG's dat non-turbo is.
Je kunt beter 100 buy-inns aanhouden voor deze games en 400 buy-inns voor de turbo 90, 180 en 360 mans.
Oorspronkelijk gepost door coldchurch
Begonnen met 150 dollar: 400 buyins op 0,25 45 en 90mans, 100buyins op 0,5 op 90, 180 en 360mans. Limietje hoger als ik daar 100 buyins voor heb. Opgeklommen naar de 8 dollar 180mans, en nu dus weer terug bij 0,5 dollar toernooien. Sorry voor het gescheld, ik heb het er even helemaal mee gehad.
Dan ga je veel te snel. Het niveau tussen de $2,5 en de $8 is trouwens huge. En 100 bi is veel te weinig. Ik merk 100 bi swings op de 180 mans zelfs niet eens meer op .. 200-350 BI swings, dan begin je al unlucky te worden. 100 bi is zo standaard ..
als je van 1.5 maand zo hard terugvalt ligt de fout vooral in de BRM. Voor hetzelfde geld ben je gewoon kunnen upmoven door een upswing en heb je even boven je niveau gespeeld. Ofwel heb je nu een vrij standaard downswing en heb je je hele BR verkloot ..
Is niet om je te beledigen, eerder om je wakker te schudden zodat je kan zien dat het niet alleen ongeluk is.
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
![]()
Kijk, daar kunnen we iets mee. Bedankt voor je nuttige bijdrage, hopelijk versterkt het je ego.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Je kunt beter 100 buy-inns aanhouden voor deze games en 400 buy-inns voor de turbo 90, 180 en 360 mans.
Oke, gaan we dat proberen. Die 400 buyins voor 0,25 non-turbo's wilde ik sowieso achter de hand houden, omdat ik niet wil bijstorten. Dat kan dus wel iets minder. Thanks!
![]()
Kijk, daar kunnen we iets mee. Bedankt voor je nuttige bijdrage, hopelijk versterkt het je ego.
Verwacht je dan dat mensen nuttige tips gaan geven als antwoord op een hoop whines en een scheldtirade?
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
![]()
Verwacht je dan dat mensen nuttige tips gaan geven als antwoord op een hoop whines en een scheldtirade?
![]()
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
![]()
![]()
Nee. Maar schelden lucht op. Ik neem aan dat voor jou hetzelfde geldt wat betreft het plaatsen van smileys?
Oorspronkelijk gepost door divvie
Tissue?
Lijkt me in jouw geval wel handig, anders wordt het zo'n troep op je bureau.
Online poker is rigged
Shit happends ! Je zou moeten weten hoeveel x ik hier al voor debiel staan roepen heb hoe fucked up het is. Part of the game , kan je daar niet tegen. Dan zal het tijd worden voor het te leren. Je tegenstander blijft 20 % kans hebben. Ja het kan voorkomen dat je dit in paar toernooien op een dag hebt. Stop voor die dag , ga iets leuks doen , leer wat bij. Morgen is andere dag , peace !
Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Online poker is rigged![]()
Shit happends ! Je zou moeten weten hoeveel x ik hier al voor debiel staan roepen heb hoe fucked up het is. Part of the game , kan je daar niet tegen. Dan zal het tijd worden voor het te leren. Je tegenstander blijft 20 % kans hebben. Ja het kan voorkomen dat je dit in paar toernooien op een dag hebt. Stop voor die dag , ga iets leuks doen , leer wat bij. Morgen is andere dag , peace !
Hey ben jij er ook weer?
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Online poker is rigged![]()
Hey ben jij er ook weer?
Al een tijdje , maar ik hou mij op de achtergrond
Gewoon wat stuff leren hier en videos kijken. Handjes verzamelen en posten , blogje zal ik niet meer doen.