Ga naar het forum
zieke hand imo

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] zieke hand imo

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
421 Weergaven
ExPLoDa
PokerStrategist

Full Tilt Poker, $0.10/0.25 No Limit Hold'em Cash Games, 9 Players
Hand Converter by Pokerhand.org

Board:
winandf0ld (UTG): $5
SexTeam (SB): $24.27
DtmC (BB): $10.90
brnunes (UTG+1): $12.08
graceykelly (MP1): $5
Pythargoras (MP2): $27.61
lio32 (MP4): $4.30
tycobb77 (CO): $23.39
Explodazz (Button): $9.50

Dealt to Explodazz K♣ K♥

Pre-flop:
(3 folds), tycobb77 raises to $.50, Explodazz raises to $1.50, (2 folds), tycobb77 calls $1

Flop: ($3.35) Q♥ 2♥ 9♥ (4 Players)
tycobb77 checks, Explodazz bets $2, tycobb77 calls $2

Turn: ($7.35) 9♦ (4 Players)
tycobb77 checks, Explodazz bets $3, tycobb77 raises to $6, Explodazz calls $3 and is all-in

River: ($19.35) K♦ (4 Players)

Results:
tycobb77 Showed A♣ 9♣
Explodazz Showed K♣ K♥
Explodazz wins $18.39

Achteraf gezien hit ik een 2-outer, maar ik zette hem preflop op een hand als AJ of AQ. Ik dacht dat hij misschien zijn Q had gehit op de flop, maar achteraf gezien liep ik dus achter vanaf de turn.

Kan iemand feedback geven over hoe ik deze hand gespeeld heb? qua sized bets etc.

6 reacties

Als je reactie wilt op je speelwijze kun je dit beter posten in het juiste handbeoordelingsforum.

Ik zal toch al wat punten noemen:
- Waarom zit je met ongeveer 40 BB aan tafel? Speel je hier dan sss of bss?
- cbet op de flop mag iets groter (2.25 - 2.50)
- De pot op de turn is al ruim 7. Gooi die 6 dollar er dan meteen in i.p.v 3 te betten waarna je toch nooit meer weglegt.

EDIT: Het is geen 2-outer. Je hebt hier nog 10 outs volgens mij. Tel nog maar eens goed.

ExPLoDa Topicstarter
ExPLoDa
PokerStrategist

True, heb inderdaad de flush outs, die ik overigens niet vergat toen ik speelde.

Ik zat met ong 40 BB's aan tafel omdat ik de hand hiervoor dubbelde. Ik wou blijven tot de blinds naar me toe kwamen, daarom de grote stack. Ik speel nog steeds SSS, heb nog niet echt gekeken naar BSS.

Je hebt waarschijnlijk gelijk over de laatste 6 dollar. Zal daar volgende x rekening mee houden

InsidiouZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ExPLoDa
Ik zat met ong 40 BB's aan tafel omdat ik de hand hiervoor dubbelde. Ik wou blijven tot de blinds naar me toe kwamen, daarom de grote stack. Ik speel nog steeds SSS, heb nog niet echt gekeken naar BSS.

Prima! Je komt namelijk ook wel eens mensen tegen die eigenwijs zijn en met een 50BB aan tafel gaan zitten, wat niet slim is. Succes met sss'en verder.

EDIT: Het is geen 2-outer. Je hebt hier nog 10 outs volgens mij. Tel nog maar eens goed.

11 outs nee? 9 hartes en 2 K's..
A harten geeft de ander maar 2 paar dus is ook goed..

Sharkking89
PokerStrategist

10 outs,

a van hartens geeft een fh!