ik ga seffes met roll een small blind betalen op de nosebleeds, kwestie van dat ook op me cv te hebben
Oorspronkelijk gepost door YggiZ
Roodbaars ik speelde al de MCOP main event in 2009 ik weet wel hoe die spelers spelen
MCOP is zwaar weak field in vergelijking, ongeveer gelijk met een 109$ buyin online.
Ik kan serieus wel leukere dingen verzinnen dan je geld in te leggen voor dat toernooi en te verbranden.
25k profit en 10k inleggen is niet echt standaard.
Maarja nu krijg je je geld er wel in voordat je helemaal busto bent, dus t kan erger, 10k is veel geld....
Zo'n toernooi online met een sicke structure die enorm lang duurt door de nacht heen vergt ook veel stamina.
Btw, je 8k profit op FTP is in totaal 7k profit op de toernooien waarvan een derde van je totale cashes van 1 toernooi afkomt van een 8k 2e plaats.
Gl anywayz, maar echt, ik zou je afraden om te gaan spelen.
Oorspronkelijk gepost door pmania
Win dan een satje om ons wat meer te overtuigen!
waarom moet hij ons overtuigen? het belangrijkste is dat hij zelf overtuigt is van zijn kunnen.
+ hij zal zelf wel weten dat dit niet echt ideaal br management is, dus geen nut om het 7keer te herhalen
Denk niet dat ik dat zou doen, maar als jij hem wilt gaan spelen, succes, hoop dat je een mooi prijsje weet te pakken
qua niveau lijkt me dit een van de moeilijkste toernooien, hoge BI, slome structuur.
en ben je een beetje tiltbestendig, want als je nu een 2-outer krijgt op de bubble
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Denk niet dat ik dat zou doen, maar als jij hem wilt gaan spelen, succes, hoop dat je een mooi prijsje weet te pakken![]()
qua niveau lijkt me dit een van de moeilijkste toernooien, hoge BI, slome structuur.
en ben je een beetje tiltbestendig, want als je nu een 2-outer krijgt op de bubble
![]()
Dan heb je het geluk dat er in verhouding ook weer niet zo heel veel meer bankroll over is om weg te tilten?
Najah, ik zou het niet doen, maar een man moet doen wat een man moet doen dus good luck anyway!
Nox
Veel serieuze reacties.
edit: ow ik hoor net uit betrouwbare bron dat het geen level is.
Over 1:27 uur begint die...
En oooh, wat is het stil in deze thread.. Gaat je het ME nog spelen of doet die het niet..