Ik hou er niet van om te lopen zeuren, maar moet ff frustraties kwijt..
Ben na 3 weken steady omhoog te zijn geklommen bij Cake intussen in een soort van mega downswing terecht gekomen, waarin niks meer goed kan gaan. Intussen al zo'n 70 euro down van 260 naar nieuwe dieptepunt van 190 vandaag.
Pocket aces worden om de haverklap gekraakt, zelfs tegen AQ en AKo die trips hitten op de verschillende straten. Daarnaast worden al mn toppairs en zelfs top2 pairs gekraakt door allemaal flatcallers met lelijke setjes van zessen, vijven enz. en mn eigen sets worden uiteraard tegen straights, flushes en hogere sets weggespeeld...
Word er even erg moe van, maar wegschrijven lucht al even op!!
Hmm dat is wel zonde idd... kom je vanzelf weer uit
Welke limit speel je dan? en hoeveel tafels?
ik speel sinds een 1.5 week 10/20nl op cake en ben van $50 naar $393 gegaan..
ongeveer 8-14 tafels tegelijk nu en vind het niveau makkelijk bij te benen..
Succes nog
Oorspronkelijk gepost door markspakman
Hmm dat is wel zonde idd... kom je vanzelf weer uit![]()
Welke limit speel je dan? en hoeveel tafels?ik speel sinds een 1.5 week 10/20nl op cake en ben van $50 naar $393 gegaan..
ongeveer 8-14 tafels tegelijk nu en vind het niveau makkelijk bij te benen..Succes nog
![]()
Smeer t m nog ff lekker in....
Ik speel zelf nl100 en ben ook ff 2 dagen flink aan t verliezen. Daar kan je beter aan wennen, want dat gaat nog vaak gebeuren. Succes
Speel op NL20, hou me netjes aan BRM en aan SSS, maar heb het gevoel idd dat ik even tegen een onzichtbare muur aan loop te bonken.
Speel meestal 4-6 tafels tegelijk, niet extreem veel, maar mijn kleine monitor kan niet meer aan
Hopelijk komt het snel weer goed!! ♠_cool:
haha nou zo bedoel ik het niet hoor ;-)
maar voor mij werkt het beter om te multitablen omdat ik nog wel eens gevoelig ben voor badbeats..
Ik hoorde dat je op 100nl wel meer kans hebt op de "hogere" gold cards, weet jij hier meer van? ik heb er nu nl 3; 2c 4c 6s en vind die kwalificatie toernooien een beetje te laat voor doordeweeks...
Volgens mij heb je inderdaad vrij weinig aan die gold cards aangezien die toernooien daarvoor inderdaad 's nachts zijn... Maar het maakt per limiet niet uit, je kan op elke limiet elke gold card krijgen. De kans op hoge gold cards is alleen veel kleiner.
@PokerChamp: Speelde je 6max op NL20 of Fullring?