Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

50 cent rake

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
728 Weergaven
Luuk666

Beste mensen,

Bij William Hill krijg je 50 dollar in stappen van 10 dollar (misschien ook bij andere pokersites). Je krijgt de volgende 10 na 50 cent rake. Ik heb geleerd dat je maar 2 procent van je bankroll in moet zetten. Dus als je nog maar 10 dollar hebt op het begin moet je potjes van 10 cent spelen met 2 cent rake. Dan kom je heel moeilijk aan de 50 cent rake. Die regel stimuleert mensen om zich niet aan een goed bankrollmanangment te houden. Ik heb ook wel gelezen dat je eerst voor 1 euro moet spelen, maar ik vind het veel fijner om het op 2 procent te houden. Het lijkt me verstandiger om de volgende 10 dollar te betalen na een bepaald aantal gespeelde spellen of handen.

P.s: Bedankt voor alle strategy. Ik sta al op winst

Gr,

Luuk666

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
PokerBen1955

Oorspronkelijk gepost door Luuk666
Beste mensen,

Bij William Hill krijg je 50 dollar in stappen van 10 dollar (misschien ook bij andere pokersites). Je krijgt de volgende 10 na 50 cent rake. Ik heb geleerd dat je maar 2 procent van je bankroll in moet zetten. Dus als je nog maar 10 dollar hebt op het begin moet je potjes van 10 cent spelen met 2 cent rake. Dan kom je heel moeilijk aan de 50 cent rake. Die regel stimuleert mensen om zich niet aan een goed bankrollmanangment te houden. Ik heb ook wel gelezen dat je eerst voor 1 euro moet spelen, maar ik vind het veel fijner om het op 2 procent te houden. Het lijkt me verstandiger om de volgende 10 dollar te betalen na een bepaald aantal gespeelde spellen of handen.

P.s: Bedankt voor alle strategy. Ik sta al op winst

Gr,

Luuk666

Ze doen het toch ook gewoon na een bepaald aantal gespeelde spellen? Na 25 spelletjes ;)

MVG Ben

Beantwoorden
Citeren
Luuk666 Topicstarter
Luuk666

Dat wist ik niet. Dan moet dat duidelijker gemaakt worden, want elke keer dat er een nieuwe 10 dollar komt dan staat er alleen maar dat je weer 50 cent rake verzameld moet worden. Ik dacht al dat ik geen 50 cent rake had verzameld. Ik had het 1 keer vaag gelezen, maar verder niet, dus ik dacht al dat dat niet klopte. Maar velen zullen net als mij denken, want het wordt niet duidelijk aangegeven. En helemaal niet wanneer je een nieuwe 10 dollar krijgt

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Luuk,

Allereerst welkom op het forum en leuk om te zien dat je in ieder geval al op winst staat!

Wat betreft de delen van $10 die je kunt vrijspelen:
Je krijgt 1 keer per 7 dagen 1 deel van $10 gestort als je de week ervoor $0,50 aan rake had. Dus je aanname klopte.

Stel je krijgt vandaag je eerste $10, dan ontvang je altijd 7 dagen later het volgende deel, ongeacht wanneer je de grens van $0,50 rake overschrijdt.

Wanneer je de SnG's met $0,02 rake speelt, dan moet je inderdaad iedere week 25 spelletjes spelen om te voldoen aan de limiet voor de volgende overboeking van $10. Wanneer je een paar dagen in de week speelt, moet dit zeker te doen zijn denk ik?

Op zich is het zeker verstandig wat je doet, om het bankrollmanagement goed te volgen. Naarmate je meer delen van $10 vrijspeelt kun je ook in de buy-ins wat omhoog wanneer je je daar comfortabel voelt (en heb je ook weer minder spellen nodig voor een volgende $10 stap)

Mocht het systeem toch nog niet helemaal duidelijk zijn, laat het zeker even weten hier!

Succes!

Rene

Beantwoorden
Citeren
Luuk666 Topicstarter
Luuk666

Bedankt voor deze duidelijke reactie. Nu weet ik hoe veel spellen ik moet spelen om mijn volgende 10 dollar te behalen.

Gr Luuk

Beantwoorden
Citeren