Ga naar het forum
Aanpassingen brm vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Aanpassingen brm voor multitablen

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
483 Weergaven

Hallo,

Na een lange rond reis door de pokervarianten ben ik terug gekeerd bij nlhe.
Om dit een succes te maken, ben ik van plan 50/50 mijn tijd te verdelen voor het bestuderen van de game en deze spelen. Nu heb ik na het lezen van het eerste artikel van bss al meteen een vraag:

Is 25bi wel genoeg als je wilt multitablen?

Lijkt me dat als je 8+ tafels speelt, je een grotere bankroll nodig hebt.
Dacht zelf aan iets van 10bi per tafel. Kan iets aan de hoge kant zijn ...........

Jullie gedachten en/ of ervaringen graag.

Alex

3 reacties
Copymeistrr
PokerStrategist

Multitablen is idd iets wat een striktere BRM eist. Zelf vind ik 100BI goed. Zowel voor s&g als cashgames.

noisecore
Oldschool Grinder

Dat maakt volgens mij nou niet zoveel uit. 25BI is een algemene waarde, je kan die waarde voor jezelf hoger of lager leggen of je nu Multitabled of single tabled. Voor mezelf leg ik eerder een limiet op van 30-35BI voor ik een limiet mag stijgen, en grenzen voor wanneer ik moet dalen. Ik doe het ook zo dat wanneer ik zeg maar 5BI verlies op bvb NL10 dat ik die 50$ 1st wat ga proberen goed te maken op NL5.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Alex,

In principe zou het voor je BRM niet veel moeten uitmaken hoeveel tafels je speelt. Als je veel tafels speelt (of als je het nog niet gewend bent) kan het wel zo zijn dat je soms niet de optimale beslssingen neemt in iedere situatie, waardoor je het BRM wel iets zou kunnen verruimen.

Twee punten zou ik daarbij willen aanstippen: Een conservatiever BRM is nooit verkeerd. Probeer dit af te stemmen op je eigen gevoel. Zeker wanneer je net een limiet omhoog gaat is het belangrijk dat je je comfortabel voelt met de grotere bedragen waarvoor je speelt en je niet direct het gevoel hebt dat je weer een limiet omlaag moet als je 1 keer gestacked wordt. Daarom is een wat conservatiever BRM (zeg, 35BI) niet verkeerd.

Over het multitablen: Probeer dit ook rustig op te bouwen voor jezelf, zodat je altijd genoeg comfort hebt om de juiste beslissingen te maken. Zeker omdat je je ook wilt focussen op het verbeteren van je spel (wat zeer goed is), is het soms aan te raden om niet te veel tafels te spelen. Zo kun je bijvoorbeeld ook verschillende sessies doen. Een grind-sessie waarin je gewoon zoveel mogelijk speelt en dus ook veel tafels speelt. en een leer-sessie, waarin je minder tafels speelt, maar vooral let op het toepassen van nieuw geleerde concepten in je spel.