Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Artikels bb ipv $

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
757 Weergaven

hoi

het valt mij op dat de handen uit de artikels vaak de situatie in $ wordt uitgelegd
bvb een NL400 hand waar het dan "vrij" lastig is om te zien over hoeveel bb het gaat of om te vergelijken met je huidige limiet

als het nu gewoon een NL100 hand zou zijn of de betsizes werden in bb weergegeven zou het voor mij al een stuk aangenamer zijn om te lezen

groeten

7 reacties

Hoi Timothy,

Ik leg het even voor aan onze education afdeling ;)

Groeten,
Leo

Ze denken dat het waarschijnlijk is dat er meer klachten zijn als HHs in bbs opgeschreven worden dan wanneer deze in $s opgeschreven worden. Dit hebben we bijvoorbeeld ook gezien toen de handconverter net gereleased was en er alleen gesproken werd over bbs. Sowieso wordt in NL natuurlijk meer gesproken over $s dan over bbs.

Nu weet ik niet specifiek over welke artikelen je het hebt, maar in de meeste artikelen wordt naast de HH vaak gepraat over hoe groot er wordt gebet. Bijv. "we betten op de flop 1/2 tot 2/3e potsize vanwege ...."

Groeten,
Leo

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

wanneer je alle voorbeeldhanden in 100NL zet dan omzeil je het probleem $1 = 1BB

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
wanneer je alle voorbeeldhanden in 100NL zet dan omzeil je het probleem $1 = 1BB

that's what I mean :)

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

that's what I mean :)

Maar soms gaat een artikel over een geavanceerde speelstijl die bedoeld is voor hogere limieten en niet werkt op NL100

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

maakt toch niets uit?
trouwens, denk dat squeezen en floaten e.d. wel toepasbaar is op NL100 :)
dit maakt EV en equity berekeningen gewoon een stuk simpeler

groeten

Of we doen alleen NL1k bij NL100+ strategieen ;)