Ga naar het forum
Audio-problemen coa...

Meldingen
Alles wissen

Audio-problemen coaching

16 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,872 Weergaven
ViperPP
Oldschool Grinder

Sinds enkele weken heb ik serieus problemen met de audio van de coaching. Ik heb vroeger al eens enkele Steambull coachings gevolgd en die waren perfect te volgen. Toen ik later eens een MTT coaching van Grumm wilde volgen, bleek de audio constant te haperen en daardoor totaal niet te beluisteren/begrijpen. Sindsdien nog een paar keer geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem.

Vanavond dacht ik dan eens te proberen bij een andere coaching, en ook daar loopt de audio de soep in. Het probleem is er overigens enkel op mijn desktop PC. Op mijn netbook werkt de audio wel soepel. Het probleem ligt dus duidelijk ergens aan mijn PC, maar het blijft vreemd dat tot een maand of zo geleden, alles wel prima werkte. Het enige wat in tussentijd gewijzigd is, zijn wat updates her en der van Windows en andere applicaties (waarvan Spotify de enige is die iets met audio kan te maken hebben).

I know, de kans is klein, maar als iemand toch een idee heeft waar dit kan aan liggen: laat maar weten.

EDIT: heb ook eens met andere browsers geprobeerd, maar het probleem is daar net hetzelfde :(.

Beantwoorden
Citeren
15 reacties

Had vorige week juist hetzelfde toen ik gamble zijn coaching wou volgen! Voordien ook al coaching gevolgd en toen kwam het geluid ook vloeiend door bij mij. Ook verschillende browsers gebruikt maar hielp niet. Ga dit zeker int oog houden want zou hier ook graag een oplossing voor weten.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Gebeurt mij de laatste tijd ook met enige regelmaat inderdaad. Zal het intern ook wel even aangeven.

Beantwoorden
Citeren

Heb hier ook al problemen gehad om dingen open te doen, op de ene pc gaat het wel en op de andere niet.

vooral van alles updates doen. Java enz...
het kan aan de simpelste dingen liggen.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

internet explorer, is slecht
firefox was goed

Beantwoorden
Citeren
YxieAA
Oldschool Grinder

hoi,

bij mij is door het slechte geluid een coaching met Chrome niet te volgen.
Met IE is het geluid prima maar kan ik geen links openen ?( ?(

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Hey guys!

Bedankt voor het aangeven van het probleem, ik heb wat rond gevraagd en het blijkt inderdaad een probleem met de coaching speler en de Flash versie die je draait (oudere versie van Flash blijkt beter te werken dan een nieuwere versie)

De versie die sowieso werkt: Firefox 11.0 + Flash Player 11.1.102.63

Onze IT afdeling is inmiddels op de hoogte van het probleem en werkt aan een oplossing. Tot die tijd zou je kunnen proberen terug te keren naar een oudere Flash versie. Onze excuses voor het ongemak, ik hoop dat het probleem snel van onze kant kan worden opgelost.

Gegroet,
Melvin

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Great Melvin! :f_love:

Ik ga vanavond zeker eens experimenteren met andere Flash Player. Hopelijk is het dat, want ik houd normaal alles updated op beide machines, dus beetje vreemd dat het op mijn Netbook wel werkt.

Edit: volgens http://www.adobe.com/software/flash/about/ heb ik op beide machines dezelfde versie (11.2.202.235), dus ik vrees een beetje dat het bij mij toch een ander probleem is...

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Goed nieuws ! Het ligt inderdaad aan de versie van Flash Player.
Ik heb even een uninstall gedaan en een oudere versie geïnstalleerd (nl. 11.1.102.63) en nu is het geluid weer prima.

Een uninstall is niet zo evident overigens, zeker als je Chrome gebruikt.
Wat ik gedaan heb:
* De uninstaller downloaden en instructies volgen op deze pagina: http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
* Belangrijk is dat je je browser(s) afsluit vooraleer je uninstallt.
* Chrome blijkt bovendien zijn eigen ingebouwde plugin te hebben die niet geuninstalld wordt. Hiervoor moet je 'about:plugins' intypen als adres en vind je alle plugins en moet je daar Disable doen bij Flash.

Check vervolgens dat Flash inderdaad niet meer werkt op je browser : http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/find-version-flash-player.html . Hier mag je dus NIET een versie te zien krijgen.

Tenslotte download je hier de oudere Flash Player : http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html (zoek dus 11.1.102.63). Zoek in de zip-file de juiste installer (namelijk voor jouw 32 of 64 bit Windows versie) en run die.

Start nu terug je browser op, en ga terug naar : http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/find-version-flash-player.html om te controleren of je nu inderdaad 11.1.102.63 hebt. Als dat ok is, probeer dan een coaching en je zal merken dat het geluid terug ok is.

NB: dit probleem heb je dus niet op alle systemen. Zoals hierboven al gezegd heb ik op mijn netbook geen problemen met 11.2.202.235. Dit systeem is Windows 7 Home Premium. Het probleem heb ik op een Windows XP.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Hey Viper, bedankt voor de uitgebreide uitleg! Ik ben blij dat dit het probleem in ieder geval tijdelijk oplost. Uiteraard zijn we intern hard bezig om de coachingplayer mte alle Flash versies weer compatibel te maken.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Any update ?
Ik heb uiteindelijk toch weer moeten upgraden naar de laatste versie omdat er andere dingen waren die ook niet goed werkten. Een ervan was overigens dat ik in de coaching gewoon niemand zag verschijnen in de console en dus leek alsof ik alleen was. Door laatste Flash te installeren is dat terug gefixed, maar nu heb ik dus weer haperend geluid.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Bump

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Bump 2

Het ligt in elk geval niet aan rommel op mijn PC. Ben hem namelijk aan het herinstalleren en met enkel Windows XP + alle updates + Chrome + Flash is het al prijs. Wel raar dat niemand anders problemen heeft, ofwel is iedereen al op Windows 7 :p.

Beantwoorden
Citeren

viper ik heb het zelfde probleem dacht eerst dat het gewoon aan mijn com lag omdat die al jaren oud is maar ik zie nu dat het wat anders is.

wel jammer weer geen excuses gevonden om een nieuwe pc te kopen :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Toch wel, want met Windows 7 heb ik het probleem niet :D.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Toch wel, want met Windows 7 heb ik het probleem niet :D.

dan moet ik toch maar eens het internet op :D

Beantwoorden
Citeren