Sinds enkele weken heb ik serieus problemen met de audio van de coaching. Ik heb vroeger al eens enkele Steambull coachings gevolgd en die waren perfect te volgen. Toen ik later eens een MTT coaching van Grumm wilde volgen, bleek de audio constant te haperen en daardoor totaal niet te beluisteren/begrijpen. Sindsdien nog een paar keer geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem.
Vanavond dacht ik dan eens te proberen bij een andere coaching, en ook daar loopt de audio de soep in. Het probleem is er overigens enkel op mijn desktop PC. Op mijn netbook werkt de audio wel soepel. Het probleem ligt dus duidelijk ergens aan mijn PC, maar het blijft vreemd dat tot een maand of zo geleden, alles wel prima werkte. Het enige wat in tussentijd gewijzigd is, zijn wat updates her en der van Windows en andere applicaties (waarvan Spotify de enige is die iets met audio kan te maken hebben).
I know, de kans is klein, maar als iemand toch een idee heeft waar dit kan aan liggen: laat maar weten.
EDIT: heb ook eens met andere browsers geprobeerd, maar het probleem is daar net hetzelfde :(.