Ik kom soms bij handjudging hele interessante handen tegen waar ik niet altijd een duidelijk antwoord op heb en waar dan soms een hele discussie over ontstaat. Maar dat zijn juist wel handen die erg interessant zijn om te bekijken en om over na te denken.
Nu weet ik niet precies uit mijn hoofd in welke context het gebeurt, maar ik zie wel eens handen in nieuwsberichten staan. Voor zover ik weet is er geen contact met judges over welke handen dan in die nieuwsberichten komen, in elk geval niet met mij. Maar ik kwam net een interessante hand tegen als judge en het zou misschien handig zijn als ik die hand of een link er naar in een speciaal topic kan plaatsen zodat dit gebruikt kan worden door PS (of dat de leden er zelf hun voordeel mee kunnen doen).
Het is misschien maar een klein ideetje waar nog maar weinig behoefte aan is? Er zijn natuurlijk al speciale feedback-threads die dit soort behoeften vervullen. Wellicht kan mijn vraag ook wat algemener opgevat worden, bijvoorbeeld als spamkanaal voor tips, dus een soort tips-voor-PS-thread. Maar goed, doe er maar iets mee als jullie er iets mee kunnen, want ik heb niet helemaal op een rij welke threads er allemaal zijn en welke behoeften er allemaal zijn.