hey gaminbenz,
Zoals een paar leden al hebben aangegeven zijn handen als AT-AQ uit vroege positie vaak handen waar je ook mee in de problemen kunt komen wanneer je nog niet heel veel ervaring hebt. Vandaar dat deze in de starthandenkaart voor beginners als fold worden aangeduid.
Later kun je deze handen evt wel gaan spelen, afhankelijk van de tafel, de tegenstanders etc. Ook het limpen met deze handen is niet echt aan te raden, omdat je dan vaak tegen meerdere tegenstanders speelt en dan niet weet hoe je verder moet spelen wanneer je wel je A hit, maar tegenstand krijgt. In een limped pot kan iemand dan makkelijke two pair ofzo hebben, terwijl je zelf ook niet heel makkelijk je top pair wil wegleggen, want je kunt niet limpen en alleen verder spelen met top two pair, omdat je dit niet vaak genoeg zult floppen.
Ik heb daarnet een toernooi gespeeld en ik had TJs ik heb daar mee de gelimpedp
Zorg er voor dat je niet volgens de BSS fullring chart gaat spelen in toernooien. Toernooien spelen heel anders dan cashgames omdat de blinds omhoog gaan, en je over het algemeen voor veel minder bigblinds speelt dan in een 100BB cashgame. Dit heeft een enorme invloed op je speelstijl.
Kijk voor toernooien even in de SnG/MTT sectie voor de aanbevolen strategie.
Veel succes aan de tafels en aarzel niet om verder vragen te blijven stellen!