Wat ook kan is een eigen avater vanaf blackmember, want deze is poeplelijk.
Ik wil custom achtergrond net als op die geniale site Hyves. Liefst zodat ze niet te blokkeren zijn en dat je van die epilepsie aanvallen kunt krijgen door op een thread te klikken.
Oorspronkelijk gepost door wessus
ik vind juist de brons, zilver etc avatars mooi geeft een rustig beeld..
Idd, en professioneel (wat wel styliesj is bij een pokerforum)
Edit: Ook al ben ik blij als ik weer Silver of Platinum ben, deze vink geen mooie kleuren hebben
Oorspronkelijk gepost door Marple08
Ik zit ook niet te wachten op die bewegende avatars van schuddende tieten zoals sommigen op collega sites hebben.
wil je zeggen dat er wat mis is met schuddende tieten?
Tegen avatars. Al die drukte en onzin. Het huide systeem is overzichtelijk, functioneel en best wel mooi. En het stimuleert tot goed pokeren, zodat je ooit eens een schitterend diamantje zal worden. Houden zo dus!
Ik blijf alleen dat bruin oerlelijk vinden. Jammer dat je die kleuren niet zelf kunt instellen...
Verder zit ik idd niet te wachten op al die poespas en heb ik het liever overzichtelijk.
En anders neem ik (voor de liefhebbers van schuddende tieten) een avatar met een koe met schuddende uiers...
Oorspronkelijk gepost door Rogier
Ik zit ook niet te wachten op die bewegende avatars van schuddende tieten zoals sommigen op collega sites hebben.wil je zeggen dat er wat mis is met schuddende tieten?
Wel als avatar, als ik schuddende tieten wil zien dan doe ik dat wel ergens anders.
Oorspronkelijk gepost door GekkeGek
Oorspronkelijk gepost door wessus
ik vind juist de brons, zilver etc avatars mooi geeft een rustig beeld..Idd, en professioneel (wat wel styliesj is bij een pokerforum)
Edit: Ook al ben ik blij als ik Platinum ben, deze vink geen mooie kleuren hebben
![]()
fyp
Ik zit ook niet te wachten op die bewegende avatars van schuddende tieten zoals sommigen op collega sites hebben.wil je zeggen dat er wat mis is met schuddende tieten?
Wel als avatar, als ik schuddende tieten wil zien dan doe ik dat wel ergens anders.
![]()
Waar precies? Mijn vorige site is offline
lol, ik weet nog wel wat leuke sites, maar voor enkelt schuddende tieten probeer gifutube.com (allemaal bewegende plaatjes)
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
![]()
Waar precies? Mijn vorige site is offline
live, blackmember party imo
Goed nieuws
Don't worry MrMardyBum, the custom avatars have been taken into consideration and are a part of the "upgrades" we'll be having, just like the new smilies for example
Best regards,
vhallee
Aldus een headadmin van het Engelse forum.
Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Goed nieuws![]()
Don't worry MrMardyBum, the custom avatars have been taken into consideration and are a part of the "upgrades" we'll be having, just like the new smilies for example
Best regards,
vhalleeAldus een headadmin van het Engelse forum.
Noooooo géén eigen avatars pl0x!! Deze zijn prima!
EDIT: Als het mogelijk is deze standaard status-gerelateerde avatars te laten staan, ga ik dat zeker doen!
Als er bewegende avatars komen, ga ik me op verdere stappen beraden.
WTF, kinderspeeltuin.
Als er bewegende avatars komen, ga ik me op verdere stappen beraden.WTF, kinderspeeltuin.
Hoi marple!
Iedereen die bewegende avatars gaat nemen zal visite krijgen van een paar mensen die niet zo aardig tegen je zijn
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Noooooo géén eigen avatars pl0x!! Deze zijn prima!![]()
Nah, kom took niet hoor
SHIT een official die ontkent. Hoe harder officials ontkennen, hoe waarschijnlijker het wordt.
SHIT een official die ontkent. Hoe harder officials ontkennen, hoe waarschijnlijker het wordt.![]()
Reversed psychology?