Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] fixed limit

11 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
461 Weergaven
Lepoutre

Het pdfbestand De complete strategie in één overzicht als PDF (~1MB)
wil bij mij niet openen.

Ik weet of het aan mij ligt of aan het bestand.
Kan dat ergens anders worden teruggevonden?

10 reacties
Moderator
pcbeem

Leuk weer een FL-speler!!! Dit lijkt de laatste tijd erg in opkomst en als ik het niveau uit de ene sessie die ik gespeeld heb zag kan ik me voorstellen waarom _cool:.

Ik heb het zojuist ook even geprobeerd en ik kon het zonder problemen openen dus er zit iets op jouw pc niet goed denk ik. Misschien denk ik nu te makkelijk maar heb je wel een werkende versie van Adobe Acrobat Reader (programma om PDF mee te openen) op je computer staan?

Lepoutre Topicstarter
Lepoutre

Ja want van andere artikelen lukt het wel, ik krijg een wit scherm en boven de taakbalk staat 'gereed' dus alles werd geladen.

vreemd ... :D

Moderator
pcbeem

Kan iets tijdelijks zijn. Het enige wat ik op dit moment kan zeggen is probeer het over een uurtje nog eens.

Werkt het dan nog niet trek dan nog eens aan de bel.

Probeer het anders ook even in een andere browser. Als je het met Internet Explorer deed, probeer eens FireFox of Google Chrome ofzo :) Kan soms ook ineens het probleem verhelpen als iets het in je standaard browser niet doet.

Lepoutre Topicstarter
Lepoutre

Het werkt nog steeds niet. En als ik refresh komt in het midden het logo van Adobe er op en staat er 'geannuleerd' ipv 'gereed'.

Het zal niet lukken vrees ik, misschien iemand die het kan opslaan en me toemailen?
Als dat een probleem is aangezien het materiaal van de site is dan laten we het maar zo

Moderator
pcbeem

Vanuit welke link / artikel probeer jij het te downloaden?

Ik geloof dat het hier gaat om de Fixed Limit basic artikelen, waarin een "Complete strategie in één overzicht" als PDF te vinden is. Echter, deze informatie staat ook gewoon in de artikelen, dus de informatie moet ook zonder deze PDF toegankelijk zijn.

Daarbij is het zo dat in dat overzicht een versimpelde starthandenkaart staat ten opzichte van de starthandenkaart die je in de bronze artikelen vindt. Ik zou aanraden om meteen met de bronze starthandenkaart aan de slag te gaan. Het gaat dan om deze PDF. Hopelijk kun je deze wel openen, anders moeten we eens hulp inschakelen van iemand met meer verstand van dit soort problemen.

Moderator
pcbeem

Ik ken het bestand wat bedoeld wordt maar daarover later meer _cool:.

Maar de link staat in meerdere artikelen en op meerdere plaatsen dus misschien is het dat de link in 1 artikel niet werkt?

Lepoutre Topicstarter
Lepoutre

Werkte nergens maar het pdf van brons wel.

Heel erg bedankt allebei !

Oorspronkelijk gepost door Lepoutre
Werkte nergens maar het pdf van brons wel.

Heel erg bedankt allebei !

Gelukkig :) De PDF van de bronze artikelen zijn net even een stapje verder, maar aangezien je daar op den duur toch alleen nog maar mee werkt, kun je de starthandenkaart van de basic artikelen wel vergeten. Wel vreemd dat je precies die PDF's niet kon openen, maar op deze manier hebben we ook een work-around gevonden.

Veel succes! ;)