Jawel toch?! Bij mij staan ze aan de rechterkant waar eerst de Strategy Points stonden.
Of zit je me nu te levellen...
Is het bij jullie ook zo dat je de pokerrooms waaraan je gelinkt bent niet meer ziet bij de strategypoints?
Zelf heb ik dat probleem in ieder geval niet..
Heb je dit ook als je de website vanuit Firefox opent?
Is een spelletje, je moet nu zelf zien te gokken waar je welke punten hebt gehaald!
Oorspronkelijk gepost door Knien12
In firefox gaat het goed.In IE8 (draaiend op windows 7) dus niet.
Oke, good to know. Zijn er meerdere mensen met IE8 die het wellicht even zouden kunnen checken? Als het dan overal zo is, geef ik het door aan de IT afdeling en gaan we het uiteraard aanpakken en oplossen
Ik heb het net op mijn andere pc gechecked en ik heb daar hetzelfde probleem met IE8.
Hmmm was me nog niet eens opgevallen maar ik zie ook geen namen van rooms staan. Heb al tijdje geen update van punten op Stars dus niet gezien ♠_evil:.
Als ik het in IE open zie ik de namen wel maar ik kan niet klikken op die driehoekjes waardoor je de punten van de verschillende dagen ziet. In firefox werkt alles goed.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Had je dit nu doorgegeven Arjon?
Yes, dit probleem is bekend. Er wordt momenteel naar gekeken. Zodra ik meer info heb zal ik dat hier posten.
Voorlopig kun je de site sowieso wel via Firefox bekijken, daar zijn geen problemen mee. Of je kunt proberen je IE-versie te updaten, dat zou het probleem ook moeten verhelpen.