Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Heeelp MAC!

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
647 Weergaven

Ok,

Ik kocht een maand geleden een MAC. Ik deed dit om verschillende werk redenen, maar de andere helft van mijn tijd besteed ik aan poker op internet.

Problemen!

Ik speelde voordien steeds op PartyPoker, die site lag me wel en vond de software goed.
De MAC instant play daarintegen SUCKT bigtime!
Ik ben nadien kort overgeschakelt naar Pokerstars, maar om een of andere reden lukt het daar niet goed, ik heb ook GEEN rakeback via PStrategy en omdat ik pokerstars kende voor Pstrategy kan ik geen PSpoints hier krijgen..
Dus FTP dan maar die account had ik wel via PStrategy en dus wel Rakeback en de Software is super voor MAC users...

Met de recente ontwikkelingen van FTP is mijn BR dus weg. Ik stootte ook op zoveel rigged verhalen over FTP zodat ik nu twijfel of ik daar wel terug wil gaan als als als...

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe pokersite..

Kan iemand me helpen?
Het volgende is belangrijk:
- Ik wil een downloadable version!!
- ik wil rakeback via PS

Ik ken de macpoker website, maar de meeste zijn instant plays, ik HAAT instant plays want ik kan percies nooit dingen aanpassen, wat juist NODIG is op om een normale manier te kunnen spelen. Ook de PKR site is downloadable voor MAC, maar hoe kan je daar nu serieus spelen??? super traag al die 3D shit interesseert me niet...

Iemand? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!

7 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Stoonie,

Dit is inderdaad helaas een probleem wat sommigen wel eens tegenkomen :f_cry:

Zelf heb ik echter ook niet echt ervaring met mac-books en de pokerclients, dus hopelijk kan een van onze leden met meer ervaring met Macs je ook nog wat van wat tips voorzien.

De pokerrooms van het Ongame netwerk zijn ook beschikbaar voor de Mac, bijvoorbeeld EuroPoker

Ook bij 888poker zou er een software voor de Mac beschikbaar moeten zijn. Misschien zou je die kunnen testen door gebruik te maken van het aanbod van het gratis $8 startkapitaal. Dan kun je risicovrij de software testen en kijken of die je bevalt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok

Thanx!

888 is een Instant Play..
Euro had ik via PS blijkbaar een account op, ik probeer nu de software, die is downloadable..

Hulp van MAC spelers is nog steeds welkom!!!!

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

IS het gelukt om de software te installeren?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is gelukt, maar mijn accout die ik al had via PS is blocked, en ben dat nu even in orde aan het maken...

Alleszins super snelle support, live chat en alles gaat tegen een redelijk tempo.. Hopelijk is de software ook zo.. Ik kan me nu wel vaa herinneren waarom ik maar zo kort daar gespeeld heb... weinig spelers?? ik zie nu circa 12000 spelers online.. dus hopelijk meer keuze...

Ik speel zelf ook meestal op mijn MAC, pokerstars en full tilt zijn prima de rest is gewoon bagger en vervelend. Ik speel de laatste tijd meer op een computer omdat ook dingen zoals stats daar veel meer mogelijkheden op hebben...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

2 dagen om mijn account te verifiëren...

Nog tips?

noisecore
Oldschool Grinder

PKR biedt 2d aan binnenkort :)