Ga naar het forum
Idee voor BOD extra...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Idee voor BOD extra team de SPONSorBOBS

22 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,126 Weergaven

idee voor BOD extra team de SPONSorBOBS.

Lijkt me een leuk idee als er elke week een (evt) wisselend gesponserd team zou mee doen in de BOD??? Graag zou ik willen weten wat de mods hiervan vinden en natuurlijk ook de leden?????

Het idee is dan behalve de 5 backdealteams elke week de SPONSorBOBS team te vullen met gesponsorde leden aangezien er toch bijna elke week wel animo voor is om individuele te backen.

21 reacties
Roodbaars1986
PokerStrategist

i am in :) lijkt me een goed idee

wil de sfeer ook weer proeven heb nu winterstop met me hockey en wil het weer lekker oppakken om zondag avonden toernooien te spelen :)

Nivlem
Oldschool Grinder

hmm.. wat gebeurt er dan met het geld dat deze mensen winnen, en hun recht op het geld aan het einde van de rit.. denk dat dit niet echt zal werken, aangezien deze mensen niet door PS gebacked worden, en wel mee doen voor de prijzenpot?

Voor de prijzenpot kunnen ze idd niet meedoen.

de gesponsorde spelers zullen nl (eventueel ) een (deel ) van hun winst bij de persoon inleveren die hun sponsort....

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja dat kan nu ookal, maar net als voorheen was, lijkt het me erg leuk dat er een team is net als elk ander team dat idd niet door PS , maar door een PS lid word gespronsord en dan is meestal de afspraak geweest dat deze een deel terug betalen .

Waarom zouden ze niet mee kunnen dingen aan het eind van de maand, we blijven toch allemaal leden van PS die gratis kans maken op die pot. de wisten daarvan worden toch al weer 50% terug gegeven aan PS dus is niets bijzonders.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
.

Waarom zouden ze niet mee kunnen dingen aan het eind van de maand, we blijven toch allemaal leden van PS die gratis kans maken op die pot. de wisten daarvan worden toch al weer 50% terug gegeven aan PS dus is niets bijzonders.

omdat voor de andere teams, PS de bscking doet en dus de 50% van de winst vraagt, die gaat in de pot

het sponsor team wordt echter door individu gesponsort die zelf waarschijnlijk 50% terugwil, en dan 50% naar de speler gaat, ze dragen dus niet bij aan de pot.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door JinJin

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
.

omdat voor de andere teams, PS de bscking doet en dus de 50% van de winst vraagt, die gaat in de pot

het sponsor team wordt echter door individu gesponsort die zelf waarschijnlijk 50% terugwil, en dan 50% naar de speler gaat, ze dragen dus niet bij aan de pot.

net als de rest, want die doen dat ook met gratis geld. En zo kunnen meer mensen van PS profiteren

edit, was voorheen ook en werkte prima imo

(...) zullen nl (eventueel ) een (deel ) van hun winst bij de persoon inleveren die hun sponsort....

"een deel van" moet tussen haakjes, niet alleen deel :P

Maar kvin dat Mystique4All wel een punt heeft, de rest krijgt t ook for free

DeKuip
Elite Grinder

Leuk idee!
Daarnaast is het misschien een idee dat de individu die sponsort, uiteindelijk de pot eventueel aanvult zodat ticket voor een mooi toernooi mogelijk is (net zoals Leo deze maand heeft gedaan zodat Anunaki de Sunday Million kan spelen).

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Leuk idee!
Daarnaast is het misschien een idee dat de individu die sponsort, uiteindelijk de pot eventueel aanvult zodat ticket voor een mooi toernooi mogelijk is (net zoals Leo deze maand heeft gedaan zodat Anunaki de Sunday Million kan spelen).

Maar eigenlijk is dat ook wel een beetje krom omdat het al mooi is dat zo'n individu überhaupt als mensen backt. Om hem dan ook nog uit eigen zak de pot te laten spekken...

Leuk idee!

Maar eigenlijk is dat ook wel een beetje krom omdat het al mooi is dat zo'n individu überhaupt als mensen backt. Om hem dan ook nog uit eigen zak de pot te laten spekken...

precies +1

Oorspronkelijk gepost door GekkeGek

(...) zullen nl (eventueel ) een (deel ) van hun winst bij de persoon inleveren die hun sponsort....

ja free van PS , niet free van de sponsor.....

ALS de sponsor zegt, "oke 50% van je winst ,moet ook in de pot, " dan kan dit...

Elke sponsor moet hier dan mee instemmen.

Een sponsor neemt ook een stukje risico door zijn geld te "geven" aan iemand.

==
spon·sor de; m,v -s, -soren persoon of instelling die ten bate van iem of iets geld beschikbaar stelt

het idee achter een persoonlijke backing is toch ook winst te maken, lijkt me dat je dan je zelf $$ wil

Oorspronkelijk gepost door anunaki
het idee achter een persoonlijke backing is toch ook winst te maken, lijkt me dat je dan je zelf $$ wil

dat zeg ik al de hele tijd ;)

en ik steun je;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door GekkeGek

ja idd en an betrekken we nog meer mensen in de lol. Is toch voor alle leden PS, dus hoemeer kans maken hoe beter.

Voor het feit dat ze sponsoren krijgen ze de 50%deal en als extra beloning voor dat sponsoren een kans op een deel van de pot.

ik begrijp het niet meer denk ik....

de sponsor krijgrt 50% van de winst , en de andere 50% naar de pot?
en wat krijgt de speler dan?

DeKuip
Elite Grinder

Een paar opmerkingen van mijn kant:
Dingen de spelers van het team mee aan de pot zonder daar dan iets aan toe bij te dragen? Want het zal dan 50-50 zijn wat betreft hun opbrengst, de helft houden ze zelf en de andere helft gaat naar de sponsor.

Daarnaast blijft het toch wel een beetje onduidelijk, kan je misschien met een concrete berekening of voorbeeld komen? :)

Aan de andere kant moet er voor de backdeal ook wat gedaan worden, vaak een poker-gerelateerde opdracht. De mensen die daar werk van maken maken daardoor kans op een deel van die prijzenpot.
Maar als je mensen gaat sponsoren zijn het vaak mensen die weing/geen werk hebben gemaakt van die backdeal, maar toch om dezelfde prijzenpot spelen als de mensen die wél hun best hebben gedaan voor die backdeal.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Daar ben ik mee akkoord + dat je nu iedere week 10 backdeals kunt winnen. Als je dus moeite doet om een goeie inzending te plaatsen dan heb je zo die backdeal binnen.