Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] laatste posts

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
758 Weergaven
Champi888
PokerStrategist

Als ik inlog en laatste posts opvraag krijg ik meestal de laatste paar threads ipv de te verwachten posts sinds mijn laatste login.
Hoe kan dit?

6 reacties

Ik heb er ook al tijden problemen mee. Eerst kreeg ik maar een willekeur aan berichten en nu is het zo dat de berichten van het vorige bezoek er ook telkens in blijven staan. Het wordt nogal een lijst zo. Nu is het voor mij op te lossen door op markeer alles berichten als gelezen te klikken. Maar dat is te veel werk elke keer voor een luie boy als ik. :D
Gebruik overigens Firefox.

sjengfred
Oldschool Grinder

Zelfde probleem hier, eerst hetzelfde als Kees dat de berichten van mijn vorige bezoek er in bleven staan. Nu geeftie vaak aan dat mijn laatste bezoek een uur oid geleden was terwijl ik er een dag niet op ben geweest.

Onze IT-afdeling is met dit probleem bezig. Ik hoop dat het snel gefixed wordt.

Zelf gebruik ik als tussenoplossing de 'actieve threads in de laatste 24 uur' link -> https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/search.php?action=24h

Dan mis je iig geen posts. :)

Als het goed is, zou deze bug nu gefixed moeten zijn en zou de 'nieuwe posts' button weer goed moeten werken. :)

Champi888 Topicstarter
Champi888
PokerStrategist

Heb hier nog steeds problemen mee. Merk dat sommige posts gewoon niet worden weergegeven. Dacht dat het opgelost was? :rolleyes:

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Champi888
Heb hier nog steeds problemen mee. Merk dat sommige posts gewoon niet worden weergegeven. Dacht dat het opgelost was? :rolleyes:

Het is inderdaad nog steeds niet helemaal verholpen. Het topic is intern al doorgeven. Hopelijk kan er een nieuwe fix komen, zodat het dan helemaal correct werkt voor alle posts. _frown: