Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Mea Culpa

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
2,281 Weergaven

Ik zou graag mijn verontschuldigingen aanbieden aan alle spelers met wie ik in conflict ben geraakt, in de eerste plaats aan stukkrapoel. Ook een sorry voor de hardwerkende mods en andere leden van de community. De oorzaak van dit conflict lag in een meningverschil over pokerhand, denk dat een beetje koppig en eigenwijs zijn een eigenschap is die vele pokerspelers delen, af en toe moet dit dan wel tot een botsing leiden.

Ik hoop dat we dit incident als gesloten kunnen beschouwen en we op een constructieve manier kunnen samenwerken, of als dit onmogelijk zou zijn, verdere confrontaties vermijden.
Zo kunnnen we samenwerken om deze community weer wat nieuw leven in te blazen,

Iedereen een fijne vakantie gewenst, en good luck at the tables

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Gildo0
Poker Player

Wie ben jij?

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Is verstaanbaar dat gemoederen soms verhit raken , zoals je zegt zijn er vaak ook wat ego dingen in het spel enzo ;) . Zoals ik toen al aangaf is het belangrijk van inhoudelijk discussies te kunnen voeren ,zonder de gemoederen te laten verhitten , daar leer je namelijk uit :)

@gildo:
Deze reactie is totaal ongepast en inhoudsloos ,gelieve dit dan ook achterwege te laten :

Oorspronkelijk gepost door Gildo0
Wie ben jij?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Is verstaanbaar dat gemoederen soms verhit raken , zoals je zegt zijn er vaak ook wat ego dingen in het spel enzo ;) . Zoals ik toen al aangaf is het belangrijk van inhoudelijk discussies te kunnen voeren ,zonder de gemoederen te laten verhitten , daar leer je namelijk uit :)

@gildo:
Deze reactie is totaal ongepast en inhoudsloos ,gelieve dit dan ook achterwege te laten :

Wie ben jij?

Die gast(gildo) heeft niets anders dan ongepaste en inhoudsloze reacties!! Kan geen enkele constructieve post van hem vinden hij geeft enkel wat onzinnige reacties als een gefrustreerd onruststoker.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

@gildo:

Wie ben jij?

wauw :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Allez dan, zand erover. Het plezier dat je mij en mijn vriendenkring bezorgt met dingen als "lolsitespeler" is ondertussen onbetaalbaar geworden :).

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door stukkrapoel
Allez dan, zand erover. Het plezier dat je mij en mijn vriendenkring bezorgt met dingen als "lolsitespeler" is ondertussen onbetaalbaar geworden :).

Goed om te lezen dat beide zijden beetje kunnen relativeren ;)

:D

Beantwoorden
Citeren
DonkeyDirk
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door stukkrapoel

+1 :) ^^

Beantwoorden
Citeren