Ga naar het forum
Mogelijkheid wissen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mogelijkheid wissen uitnodigingen community

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
703 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hallo,

Ik heb weer eens een mekkervraag :(.

Is het misschien mogelijk om uitnodigingen te wissen uit lijst op communitypagina? Bedoel deze lijst; die is bij mij beetje uit kluiten gewassen door alle TAF's die ik heb uitgenodigd en nu is overzicht beetje zoek _cool:.

Kortom is daar niet iets op te maken dat je die uitnodigingen kan wissen?

Gr pcbeem _cool:

5 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Beem,

Momenteel is dat inderdaad niet mogelijk, maar het zou wel een handige functie zijn als je een verzonden uitnodiging weer kunt intrekken.

Ik zal het idee intern gaan voorleggen om te zien of dit een functie is die we kunnen inbouwen.

Heeft het je wel voordeel opgeleverd bij het taffen overigens?

pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Bar weinig, meeste die ik uitnodiging had gestuurd waren mensen die bijvoorbeeld quiz niet hadden gedaan en helaas ook niet meer terugkwamen _cry:. Kortom dat lijkt dus niet te werken en doe ik ook niet meer. Al moet ik wel zeggen dat de "kwaliteit" van mijn TAFfers door wat finetuning aan mijn site beter is geworden en dus meer mensen het kapitaal ook werkelijk krijgen.

Heb ook veel TAF'ers die niets doen en die staan ook in die lijst. Bovendien heeft PS mij iig heel duidelijk gemaakt dat er niet gewerkt word aan die community-pagina. Heb wel vaker bugs aangekaard.

PS stuurt volgens mij ook nooit een reminder of zoiets naar TAF'fers die niets gedaan hebben?

Nijntje ik ben toch via jouw getaffed? Herriner ik me ergens vaag?

Oorspronkelijk gepost door Monkeye
Nijntje ik ben toch via jouw getaffed? Herriner ik me ergens vaag?

Klopt. Als je nog even door blijft pokeren heb je 5.000 SP (zonder bonus-SP) en krijg ik m'n TAF-geld. :D